Jeszcze do niedawna Polacy niechętnie zmieniali swoje banki, nawet jeśli byli z nich niezadowoleni. To już jednak przeszłość. Wraz z rozwojem ofert bankowych przenosimy nasze rachunki coraz częściej.
Według danych Krajowej Izby Rozliczeniowej w ciągu trzech kwartałów 2017 r. swój bank zmieniło przeszło 25 tys. Polaków. Większość z nas (ponad 77%) przeniosła się do Credit Agricole.
„Sam proces przeniesienia rachunku jest bardzo prosty, trwa najwyżej kilka dni i właściwie nie wymaga zaangażowania klienta. Wystarczy przyjść do naszego oddziału, złożyć odpowiedni wniosek i upoważnienie dla doradcy, a on zajmie się wszystkimi formalnościami: zamknie konto w poprzednim banku, złoży zlecenie przeniesienia wszystkich stałych zleceń oraz upoważnień, a jeśli będzie taka potrzeba, poinformuje też o zmianie numeru rachunku właściwe urzędy, np. urząd skarbowy czy Zakład Ubezpieczeń Społecznych” – mówi w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy w Credit Agricole.
Czytaj także: Nowa ustawa o kredycie hipotecznym. Czy interesy klientów będą lepiej chronione?
źródło: infowire.pl