O Redaktorze

Natalia Wiślińska

Doktorantka Nauk o Polityce. Absolwentka Prawa oraz Bezpieczeństwa Wewnętrznego UMCS w Lublinie. Prezes Stowarzyszenia "Głos bohatera", którego działalność skupia się wokół utrwalania i prezentacji wspomnień osób zasłużonych dla Polski.

  • Piotr

    Wszystkie regulacje niszczą konkurencję. Brak konkurencji to wyższe koszty dla podróżnych. Podróżnych jest więcej niż taksówkarzy więc dlaczego ich interes jest ważniejszy ? A pozatym jeśli ktoś robi tańszą usługę i opłaca się jemu to widocznie jest ona rzeczywiście zbyt droga( te wyliczenia taksówkarzy są nie rzetelne bądź klamliwe) Pozdrowienia dla taxi Złotówka. Mam nadzieję że w naszym mieście również ktoś się wyłamie ze zmowy cenowej. I zrobi zdrową konkurencję.

    • Piotr

      Płacicie 2000 wpisowego do grupy 500 co miesiac a wlasniciel lezy na plazy i sie z was śmieje a wy sie żarzynacie a on robi z wami co chce nie jestem taksówkarzem ale ja bym te korpo zostawil w ….. az by zrozumieli kto dyktuje warunki i wtedy co miesiac oplata wynosila u nich czy w nowej korpo max 200 na miesiąc to jest zloty interes dl nich jak ma 200 takich osób

  • tho

    Reglamentacja licencji – a i owszem. Ale wtedy wyrosną jak grzyby po deszczu przewozy osób.

    Cena minimalna? A niby dlaczego? Jak się komuś nie podoba praca na taksówce to inne zawody czekają.
    Od kiedy samozatrudnieni są zależni od płacy minimalnej?

  • rrr

    Taksiarze nie rozumieją, że mają służyć klientom, a nie odwrotnie.

  • Igor Ojrzyński

    1godz = 40km po miescie = cena paliwa (powiedzmy 24zł) +12 zł minimalna płaca = 4.40 start i przejazd 6 km potem 0,66 PLN za km i mają to co chcą ale czy napewno tego chcą? Bo przejazd z Outletu na Majowym do Steru będzie kosztował 10.50 ;D

© 2013-2017 wMeritum.pl, projekt i realizacja: Media Machine - Tworzenie stron www, pozycjonowanie, grafika i wiele więcej

REKLAMA