PZPN poinformował, że znalazł nowego sponsora dla reprezentacji Polski. Został nim kantor internetowy, Cinkciarz.pl. Umowa obowiązywać będzie do lipca 2018.
Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać kolejnego partnera, który uzyskał tytuł Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski. Jest to potwierdzeniem trendu, że coraz większa liczba firm jest zainteresowanych realizacją swoich strategii marketingowych poprzez sponsorowanie drużyny narodowej.
Powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
Czytaj także: Kadra Polski ma nowego sponsora!
Zgodnie z umową, serwis Cinkciarz.pl nabywa prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalny Sponsor Reprezentacji Polski”. Może również wykorzystywać oficjalny logotyp Reprezentacji Polski do własnych celów. Banery serwisu będą pojawiać się podczas oficjalnych spotkań kadry (m.in. podczas eliminacji do EURO 2016 i MŚ 2018), a logo marki Cinkciarz.pl pojawi się na materiałach promocyjnych reprezentacji oraz na stronie internetowej PZPN.
Mecze reprezentacji Polski będą dostępne również w zagranicznych stacjach TV, co wiąże się z możliwością dotarcia do setek milionów odbiorców w Europie i na świecie. Obecność reklamowa na tych rynkach jest kluczowa ze względu na realizowaną aktualnie strategię rozwoju marki Cinkciarz.pl.
Kamil Sahaj, Cinkciarz.pl.
Źródło zdjęcia: commons.wikimedia.org