Sprawa grafiki o Powstaniu Warszawskim, którą udostępnili producenci napoju energetycznego Tiger wywołała ogromną falę oburzenia w sieci. Osobny wpis na ten temat pojawił się nawet na profilu Muzeum Powstania Warszawskiego. Administratorzy postanowili zakpić z producentów Tigera.
Na stronach internetowych i profilach w serwisach społecznościowych pojawiła się skandaliczna grafika, która miała reklamować napój energetyczny Tiger. Na obrazku znalazł się obelżywy gest w kontekście rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. O sprawie szerzej pisaliśmy TUTAJ. Pojawił się już nawet oficjalny komunikat firmy, która przeprasza za skandaliczny obrazek.
W sieci jednak burza nie milknie. Internauci nie szczędzą słów krytyki poda adresem producentów napoju energetycznego. Pojawiły się wezwania do bojkotu produktów firmy Maspex, do której należy między innymi marka Tiger.
Czytaj także: Jest komunikat Tigera ws. skandalicznej grafiki o Powstaniu Warszawskim!
Niespodziewanie osobny wpis na ten temat pojawił się nawet na oficjalnym profilu Muzeum Powstania Warszawskiego. Administratorzy profilu postanowili boleśnie zakpić z pracowników firmy produkującej Tigera. Hej @tigerdrinkpl! Niedługo zaczynamy zapisy na lekcje muzealne (różne poziomy, nawet dla dzieci z podstawówki). Może wpadniecie? – napisali.
Hej @tigerdrinkpl! Niedługo zaczynamy zapisy na lekcje muzealne (różne poziomy, nawet dla dzieci z podstawówki). Może wpadniecie?
— MuzeumPowstania1944 (@1944pl) 9 sierpnia 2017
Źródło: wmeritum.pl; Twitter.com/1944pl
Fot. tigerpower.pl screen ze strony internetowej