Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl, polscy sadownicy przygotowują się do rozpoczęcia kampanii reklamującej rodzime jabłka w krajach Afryki Północnej. Przewodnim hasłem akcji ma być „Czas na jabłka z Europy”.
Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej jest obecnie na etapie rozpoczęcia przetargu, który wyłoni podmiot realizujący dwuletnią kampanię promocyjno-informacyjną.
Firma, która wygra przetarg będzie musiała przygotować propozycję trzech linii koncepcji wizualnej kampanii:
Czytaj także: Geostrategia, czas na radykalne zmiany
- logotypu,
- strony internetowej,
- layoutu materiałów reklamowych i plakatów promocyjnych.
Kampania najwcześniej rozpocznie się w połowie kwietnia. Ma trwać przez dwa lata, a swym działaniem obejmie rynki w Egipcie i Algierii. Polskie jabłka mają być promowane przez targi, prasę, media społecznościowe, eventy, Internet (chodzi o m.in. o spoty). Budżet przedsięwzięcia wynosi 2,5 mln euro.