Super Express przeprowadził badanie „Najbardziej Zaufanych Polaków Reader’s Digest”. W 2009 roku Pan Lis miał 15% popularności, w roku 2013 już tylko 9%, a obecnie wynik ten to zaledwie 7%. W wyniku spadku popularności prowadzącego jak i jego programu maleją ceny reklam emitowanych przed programem.
Czytaj także: Sprzedaż Gazety Wyborczej spadła o 16, 43 proc. w stosunku do zeszłego roku
Czytaj także: Sprzedaż Gazety Wyborczej spadła o 16, 43 proc. w stosunku do zeszłego roku
Podobne problemy przeżywa „Gazeta Wyborcza”, której maleje liczba sprzedaży, a coraz mniej ludzi ogląda fakty TVN. Wygląda na to, że społeczeństwo przestało ufać najbardziej prorządowym mediom w kraju.
Tomasz Lis w swojej karierze otrzymał 9 Wiktorów, 3 tytułu Dziennikarza Roku, nagrodę Kisiela oraz Telekamerę.
Czytaj także: Gazeta Wyborcza publikuje najwięcej reklam za pieniądze podatników
Źródło: wpolityce.pl
Fot: Wikimedia Commons