„Kupuj Polskie produkty a wydane pieniądze wrócą do Ciebie”. To jedno z haseł, pod którym Młodzież Wszechpolska zorganizowała w ostatni weekend przed Świętami kampanię społeczną.
Działaczy Młodzieży Wszechpolskiej można było spotkać w większości polskich miast, gdzie w okolicach dużych sklepów rozdawali przechodniom ulotki, zachęcające do kupowania rodzimych produktów, szczególnie w polskich sklepach. W miastach rozklejano także plakaty zachęcające do wyboru polskich towarów. Materiały promocyjne informowały o tym jak sprawdzać polskość produktów posługując się kodem kreskowym.
Jak podają organizatorzy: „Celem akcji była promocja tzw. „patriotyzmu konsumenckiego”. Promując rodzimy przemysł, a szczególnie polską żywność, która często jest lepszej jakości niż wyroby zagraniczne, mamy nadzieję choć w niewielkim stopniu przyczynić się do zmniejszenia bezrobocia. Nasza kampania, ma na celu zwrócenie uwagi Polaków na to, że codziennie podejmowane małe decyzje konsumenckie mają ogromne znaczenie gospodarcze. Natomiast okres przedświąteczny, czyli okres wzmożonych zakupów jest odpowiedni by przypomnieć naszemu społeczeństwu jak ważne jest wspieranie rodzimej gospodarki”.
Foto: facebook.com/MWLublin, facebook.com/Wszechpolacy