Portal Wirtualnemedia.pl opublikował ranking tygodników opinii. Na czele niezmiennie pozostaje „Gość Niedzielny”, który odnotował jedynie niewielki spadek. Jego sprzedaż w lutym 2016 roku wyniosła ponad 136 tysięcy egzemplarzy.
W porównaniu z lutym ubiegłego roku, o jedno oczko awansował tygodnik „Newsweek Polska”, który odnotował wzrost sprzedaży o 9,41 procent i jego nakład w lutym 2016 roku wyniósł ponad 121 tysięcy egzemplarzy. Na trzecie miejsce spadła „Polityka”, choć jej nakład również nieznacznie wzrósł i obecnie jej sprzedaż to prawie 116 tysięcy egzemplarzy.
Na trzech kolejnych miejscach znajdują się „W Sieci”, „Tygodnik Do Rzeczy” oraz „Gazeta Polska”. Dopiero na ósmym miejscu uplasował się tygodnik „Wprost”, który odnotował w przeciągu roku spadek sprzedaży o ponad 60 procent z ponad 68 tysięcy egzemplarzy w lutym 2015 roku do zaledwie ponad 20 tysięcy egzemplarzy w lutym 2016 roku. Dwa ostatnie miejsca w rankingu zajmują odpowiednio „Tygodnik Powszechny” oraz „Przegląd”.
Czytaj także: Sprzedaż tygodników w 2016 roku. \"Polityka\" wyprzedza \"Newsweek\", duży spadek \"Wprost\
Czytaj także: Wałęsa krytykuje Dudę: Dlaczego szkodzisz Polsce? Zrezygnuj!