Na rynku gazu będzie większa konkurencja. Grupa Multimedia Polska ogłosiła strategię rozwoju, której celem jest przekształcenie z operatora telekomunikacyjnego w ogólnopolskiego dostawcę zintegrowanych usług dla domu i firm. W ramach nowej strategii, spółka rozpoczyna sprzedaż gazu.
– Myślę, że na rynku ceny mogą być stabilne z lekką tendencją wzrostu. Takie trendy dziś obserwujemy i nie dostrzegam powodów, dla których w krótkim i średnim terminie miałoby się to zmieniać – mówi Andrzej Rogowski, prezes zarządu Multimedia Polska.
Czytaj także: Geostrategia, czas na radykalne zmiany
Firma chce skusić klientów ceną. Jak zapowiedziała klient, który zmieni sprzedawcę gazu na Multimedia, zyska 10% oszczędności w stosunku do dotychczasowych opłat oraz 3-letnią ochronę przed podwyżką cen. Będzie miał także możliwość obniżenia stawek w trakcie trwania umowy – w przypadku, gdy cena za gaz w taryfie firmy będzie niższa od jego obecnej ceny. Proces zmiany sprzedawcy następuje automatycznie – bez zmiany instalacji, licznika czy przerw w dostawie, a klient nadal otrzymuje jedną fakturę za prąd i gaz. Z oferty mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, MŚP, jak i duże firmy.
– Naszym celem jest konsekwentne rozszerzanie skali biznesu i jeszcze lepsze wykorzystanie kompetencji oraz potencjału sprzedażowego, który posiadamy. Dlatego po skutecznym wprowadzeniu do sprzedaży energii elektrycznej, jako pierwsza firma telekomunikacyjna, uruchamiamy ogólnopolską ofertę dual-fuel. Mimo formalnego uwolnienia rynku gazowego w Polsce jesteśmy wciąż na początku drogi. Doświadczenia zachodnie pokazują jednak, że obraliśmy właściwy kierunek. Już średnio co drugi klient zmieniający sprzedawcę prądu wybiera Multimedia. Wierzę, że równie skutecznie zachęcimy klientów do zakupu gazu – mówi Andrzej Rogowski.