Z każdym dniem wokół nas przybywa urządzeń elektronicznych. Otaczają nas w sklepach, szkołach, na parkingach, w autobusach, nie wspominając o pracy czy domu, większość z nas posiada przy sobie przez znaczną część dnia smartphony lub tablety. Z mediów słyszymy, że elektronika może nam pomagać, ale też nas ogłupia, demonizujemy jej wpływ na małe dzieci, zewsząd słyszymy o potrzebie powrotu do natury. Czy rzeczywiście technika ma tak negatywny wpływ i nie powinniśmy z niej korzystać?
Osiągnięcia w dziedzinie elektroniki pozwalają nam na wykorzystanie urządzeń dotykowych właściwie w każdym miejscu. Co więcej, ekrany i monitory interaktywne znacząco uatrakcyjniają przekaz, przyciągają klientów, widzów, użytkowników. Warto przekonać się do nowoczesnych rozwiązań i skorzystać z możliwości jakie daje interaktywny kontakt z ludźmi.
Większe lub mniejsze ekrany dotykowe z wbudowanymi aplikacjami można wykorzystać na konferencjach jako uzupełnienie swojego wystąpienia albo podczas targów jako interesujący element stoiska, który na pewno zaciekawi zwiedzających. Tego typu urządzenia mogą stać się niezastąpioną częścią marketingu Twojej firmy – montując w lokalu lub na wystawie sklepowej urządzenie, które nawiąże interaktywny kontakt z Twoim klientem, zainteresujesz przechodzące osoby i przyciągniesz nowych ludzi!
Czytaj także: Geostrategia, czas na radykalne zmiany
Interaktywne ekrany w atrakcyjny sposób przekażą hotelowym gościom ciekawe miejsca w okolicy i pomogą im zaplanować wycieczkę. Sprawdzą się także bardzo dobrze jako element wyposażenia biura – na tego typu monitorach może równocześnie pracować niezależnie od siebie nawet kilka osób, co ułatwia pracę zespołową. Ekrany lub stoły multimedialne działają także na odległość! Specjalne aplikacje rozpoznają znajdujące się w pobliżu urządzenia i rozsyłają na nie informacje promocyjne.
Wykorzystanie technologii ekranów dotykowych daje niezliczone możliwości! Dlatego właściwie każda branża może skorzystać z takiego rozwiązania. Szczególnie polecamy wprowadzenie ekranów interaktywnych w celach edukacyjnych, szkoleniowych i podczas prezentacji miejsc, treści, produktów, wydarzeń itp. Prezentacje multimedialne dotrą do większej ilości osób w krótszym czasie, a dodatkowo zostaną lepiej zapamiętane dzięki wyjątkowej formie przekazu. Ponadto, monitory służące do interakcji z użytkownikami przysłużą się w punktach handlowych. Oprócz prezentacji produktów lub ułatwionego kontaktu z klientem, dodatkowym atutem jest wyróżnienie się z tłumu, ponieważ do tej pory stosunkowo niewiele lokali decyduje się na tego typu nowoczesne rozwiązania.
Źr: inf. prasowa
Foto: materiały prasowe