– Szczególnie zależało nam na docenieniu karnetowiczów oraz tych, którzy wspierają Klub nie tylko od święta – mówi Szumielewicz. – W ostatniej fazie sprzedaży uprzywilejowanej, bilety na Ligę Mistrzów mogli kupować kibice, którzy w 2016 roku byli na Łazienkowskiej cztery razy, czyli w praktyce odwiedzali nasz stadion raz na półtora miesiąca. Cieszę się, że zgodnie z hasłem naszej najnowszej kampanii będziemy „Razem wsród Mistrzów”, gdyż dzięki przyjęciu takich kryteriów oraz cen mamy pewność, że mecze z Borussią, Realem i Sportingiem obejrzą przede wszystkim wierni kibice Legii – dodał.
– Praktycznie nie ma już biletów na te spotkania, przy czym ponad 99% z nich sprzedaliśmy w ramach pakietów obejmujących wejściówki na wszystkie trzy mecze grupowe – wyjaśnia Szumielewicz. – Faza sprzedaży otwartej w zasadzie się nie odbędzie, do kas oraz Internetu mogą jeszcze w najbliższych godzinach trafiać pojedyncze bilety z nieopłaconych lub zwróconych zamówień – zakończył.
Osoby, którym do tej pory nie udało się nabyć pakietów, mogą śledzić stronę www.bilety.legia.com, poprzez którą będzie można nabyć pakiety na mecze Ligi Mistrzów w przypadku ich ewentualnych zwrotów.
Czytaj także: Legia Warszawa ogłasza zasady dystrybucji biletów na mecze LM! Niektórzy kibice mogą mieć problem z zakupem wejściówki