Na ten krok Poczty Polskiej trzeba było czekać długo. W końcu wprowadziła ona innowację, która z pewnością ułatwi życie wielu klientom.
Od teraz w każdym oddziale Poczty Polskiej będzie można dokonać płatności za pomocą kart Visa oraz Mastercard. O sprawie czytamy na stronie internetowej instytucji.
W ponad 4600 placówkach narodowego operatora klienci Poczty Polskiej mogą płacić kartami Visa i Mastercard za zakupione towary oraz skorzystać z innych usług realizowanych za pomocą terminali POS. To kolejna usługa wdrożona w ostatnich miesiącach zwiększająca komfort korzystania z oferty Poczty Polskiej
Czytaj także: Geostrategia, czas na radykalne zmiany
– czytamy.
Zainstalowanie systemów płatniczych w placówkach Poczty Polskiej to efekt współpracy PKO Banku Polskiego i firmy eService. Klienci bez gotówki będą mogli zapłacić za usługi pocztowe, handlowe oraz finansowe, w tym rachunki. Jak podkreśla Prezes Zarządu Poczty Polskiej, Przemysław Sypniewski, taka decyzja to kolejny krok w kierunku cyfryzacji usług instytucji.
Udostępnienie wygodnej bezgotówkowej formy płatności dostępnej w całej własnej sieci placówek to kolejny krok w kierunku cyfryzacji usług Poczty. Od kilku miesięcy nasi listonosze prowadzą obsługę korespondencji sądowej za pośrednictwem nowoczesnego systemu IT oraz tabletów, które w przyszłości pozwolą na oferowanie dodatkowych usług. Poczta Polska to także sprawdzony od lat partner państwa polskiego. Dzięki podpisanemu ostatnio porozumieniu z Ministerstwem Cyfryzacji oraz Ministerstwem Infrastruktury w zakresie strategicznej współpracy w obszarze cyfryzacji państwa Poczta Polska ma szansę stać się jednym z filarów nowoczesnej e – administracji
– powiedział.
Czytaj także: Polak posłem w islandzkim parlamencie