Dominika Wielowieyska z humorem podeszła do częstych materiałów o „Gazecie Wyborczej”, które przygotowują reporterzy „Wiadomości”. Pod jej tweetem nie brakowało ciekawych komentarzy.
Przypomnijmy, że spółka „Agora”, do której należy m.in. „Gazeta Wyborcza” i „Radio TOK FM”, ma od dłuższego czasu problemy finansowe. Doszło nawet do tego, że zarząd podjął decyzję o tym, że w ramach zwolnień grupowych, pracę stracić może nawet 190 członków załogi „Agory” (pierwotnie liczba ta miała być nie większa niż 135).
Czytaj także: Wybory parlamentarne 2015 [Relacja na żywo]
Smutne te MIkołajki dla ludzi zatrudnionych w Agorze przebiegają. Wspólczuję. https://t.co/FogCocSFvs
— Wojciech Wybranowski (@wybranowski) 6 grudnia 2016
Wśród przyczyn tego stanu rzeczy wymienia się dość spory spadek sprzedaży i mniejsze wpływy z reklam. Szerzej o tym pisaliśmy tutaj.
Problemów nie ukrywają sami pracownicy „Wyborczej”, z redaktorem naczelnym – Adamem Michnikiem na czele. Również kilka razy odnosiła się do tego Dominika Wielowieyska. Kolejny materiał „Wiadomości”, w którym była mowa o „Wyborczej”, stał się dla niej pretekstem, by z dystansem podsumować „zainteresowanie” reporterów telewizji publicznej.
Spójrzcie na to z innej strony. @WiadomosciTVP robią wszystko, aby nam pomóc. Reklamują Wyborczą niemal codziennie :) Ale są zażarci :)
— DominikaWielowieyska (@DWielowieyska) 6 grudnia 2016
Pod tweetem dziennikarki pojawiło się sporo komentarzy. Zobaczcie Państwo najciekawsze z nich:
@10poco @DWielowieyska A efekty marne…Nie zawsze reklama jest dźwignią handlu. @WiadomosciTVP
— Monika (@warmianka13) 6 grudnia 2016
@DWielowieyska Faktycznie… Bez reklamy w @WiadomosciTVP pewnie by Was już nie było.
— Faflunin?? (@Faflunin) 6 grudnia 2016
@DWielowieyska Faktycznie… Bez reklamy w @WiadomosciTVP pewnie by Was już nie było.
— Faflunin?? (@Faflunin) 6 grudnia 2016
@dwielowieyska @wiadomoscitvp w mojej firmie odkąd nie kupujemy GW,jakby wszyscy radośniejsi byli.Mam swój maleńki udział w waszym upadku?
— Damian (@damian_bws) 6 grudnia 2016
@DWielowieyska ale Wam reklamowanie @WiadomosciTVP idzie lepiej, bo im oglądalność rośnie.
— Jarosław Herman (@rotax73) 6 grudnia 2016
@DWielowieyska to pocałunek śmierci :) @WiadomosciTVP
— DumnyPolak1979 (@DumnyPolak1979) 6 grudnia 2016
@DWielowieyska robią co mogą, a sprzedaż ciagle spada. @WiadomosciTVP
— Sławomir Batko (@slawekbatko) 6 grudnia 2016
@DWielowieyska @WiadomosciTVP niedługo wszyscy będziecie youtuberami w taksówkach
— Lightning Mcqueen (@MarioSuperMix) 6 grudnia 2016
@DWielowieyska @WiadomosciTVP
I co? Ludzie są podatni na reklamę?— AgWart (@agwart) 6 grudnia 2016
@joanna123lesz
Niedobrze. Ale zawsze można przekwalifikować się na spawacza albo zapełnić lukę wywołaną 500+ – np. przy zbiorze truskawek.— AgWart (@agwart) 6 grudnia 2016
@DWielowieyska och to zupełnie tak jak wy Wiadomością.I Radio Maryja. Swego czasu codziennie było można poczytać o tym,co na antenie RM.
— Adam Cieslinski (@ACieslinski) 7 grudnia 2016
@DWielowieyska @WiadomosciTVP i pomimo tego sięgacie dna! :) Jakie to uczucie? Świadomość iż utrzymywała Panią PO a nie Pani „warsztat” ;)
— LepacaDraconis (@LepacaDraconis) 6 grudnia 2016
@DWielowieyska @WiadomosciTVP tak reklamują, że Wyborczej zaraz nie będzie. Koniec prenumerat się zbliża i żadna prowokacja już nie pomoże.
— VuKa (@szelma666) 6 grudnia 2016
@DWielowieyska @WiadomosciTVP A sprzedaż spada. Próżny trud, kiepski produkt się nie sprzeda, choćby go reklamować w prime time.
— Jarosław Plizga (@jarekplizga) 6 grudnia 2016
@dwielowieyska @wiadomoscitvp najgorzej, że nic to nie daje…. Wielkie Państwowe Żarcie się skończyło, wiec kończy się GW…
— Damian (@damian_bws) 6 grudnia 2016
@DWielowieyska @WiadomosciTVP a co na to K.Pieczynski?
— miroslaw skorupka (@MSkorupka) 7 grudnia 2016
@DWielowieyska Jak im to pomaganie wychodzi? Sprzedaż rośnie? @WiadomosciTVP
— Roger_Kint (@Amin_pl) 7 grudnia 2016
@DWielowieyska @WiadomosciTVP Jak to mówią: dobra mina do złej gry.
— Paweł Jaguś (@Jagger_pl) 6 grudnia 2016
@DWielowieyska @WiadomosciTVP Wyborczej nic nie pomoże, nawet reklama w każdej stacji nadawanej w Polsce. I dobrze. ?
— Jakub Krajewski (@JakubKrajewski3) 7 grudnia 2016
@DWielowieyska @WiadomosciTVP Powinniście być wdzięczni,że Jacek pomaga bratu Jarkowi i jego gazecie.Niestety sprzedaż leci na łeb na szyję.
— Robert Wiśniewski (@Robert87747766) 7 grudnia 2016
@DWielowieyska @WiadomosciTVP oby więcej takiej reklamy bo z pewnością że spółek skarbu państwa już wam nic nie skapnie , pakujcie się:-)
— Ryszard Dziduch (@dziduch_ryszard) 6 grudnia 2016
Źródło: Twitter.com
Fot. Screen TVP Info i Twitter.com