Tomasz Lis nie ma ostatnio łatwego życia. Nie dość, że stracił posadę w TVP oraz sytuacja polityczna w Polsce zmusza go do publikowania coraz bardziej histerycznych i absurdalnych wpisów na Twitterze, to teraz jeszcze jego tygodnik „Newsweek Polska” notuje ogromne straty.
W zestawieniu opublikowanym przez portal wirtualnemedia.pl, „Newsweek” wciąż znajduje się na podium najlepiej sprzedających się tygodników w Polsce. Jednak spadek jaki zanotował w porównaniu z ubiegłym rokiem raczej nie napawa optymizmem jego redakcję. Średnia sprzedaż tygodnika spadła bowiem aż o 17,13 proc. i wyniosła w tym roku niecałe 108 tys. egzemplarzy.
Tym samym, „Newsweek” spadł z pierwszego miejsca najlepiej sprzedających się tygodników w roku 2015 na miejsce trzecie w roku 2016. Liderem został „Gość Niedzielny”, a drugą pozycję zajął tygodnik „Polityka”.
Czytaj także: Sprzedaż tygodników w 2016 roku. \"Polityka\" wyprzedza \"Newsweek\", duży spadek \"Wprost\
Duży spadek zanotował też tygodnik „Wprost”. Jego średnia sprzedaż zmalała aż o 24,79 proc. Spadła też sprzedaż „Do Rzeczy” – o 12,73 proc. Wzrosła natomiast średnia sprzedaż „Tygodnika Powszechnego” o 15,99 proc. Tym samym znalazł się on na dziewiątej pozycji.
Źródło: wirtualnemedia.pl; wpolityce.pl
Fot.: youtube.com/publicystykatvp