Profesjonalizacja e-sportu w Polsce przybiera coraz większych rozmiarów. Tym razem jesteśmy świadkami powstania w naszym kraju agencji marketingu gamingowego!
Agencja Gameset działa od początku lutego 2017 roku. Jest to projekt marketingu gamingowego, który pomaga markom dotrzeć do społeczności graczy oraz wykorzystać potencjał gier i e-sportu w komunikacji marketingowej. Słowem “gaming” określane jest wszystko to, co jest związane z graniem, tworzeniem i oglądaniem gier komputerowych, czyli mobilnych, przeglądarkowych PC-towych, konsolowych i VR. Gaming jest już jednym z filarów popkultury obok telewizji, kina i muzyki. Kreuje styl życia coraz większej liczby współczesnych konsumentów.
Projekt Gameset wypełnia lukę pomiędzy światem biznesu a światem gamingu. Agencja oferuje pełen zakres działań agencyjnych w obszarze gamingu: strategię, kreację i realizację, a jej usługi dedykowane są trzem rodzajom podmiotów: klientom, firmom z branży reklamowej oraz branży gier. Kluczową przewagą projektu jest doskonała znajomość ekosystemu gier, e-sportu i środowiska graczy, a także wieloletnie doświadczenie w pracy z największymi markami po stronie agencji reklamowych, domów mediowych i agencji consultingowych.
– Naszym celem jest popularyzacja gamingu w Polsce. W tym sektorze jest ogromny potencjał dla marek, bo z jednej strony mamy bardzo konkretne argumenty biznesowe (zasięgi, zaangażowanie, intencja zakupowa), a z drugiej strony zupełnie niezagospodarowaną przestrzeń przez marki pozagamingowe – deklaruje Piotr Bombol, Strategy Director & Partner w agencji Gameset.
– Komercjalizacja gier może się odbyć poprzez dopuszczenie większej liczby partnerów i sponsorów do tego świata. Zachęcamy inne podmioty na rynku do współpracy oraz wspólnego budowania branży – zapowiada Łukasz Turkowski, Media Director & Partner.
Obecnie Gameset współpracuje z agencją bna. Pozostałe projekty oraz partnerstwa zostaną ogłoszone w najbliższym czasie. Ze względu na duże zainteresowanie usługami agencja prowadzi rekrutację na kilka stanowisk.