W mediach społecznościowych opublikowany został nowy spot tygodnika „Gazeta Polska”. To już drugi z serii filmów promocyjnych tygodnika w nowym, magazynowym wydaniu. Spot został przygotowany w związku ze specjalnym, świątecznym wydaniem gazety.
Tym razem w spocie podkreślona została ciągłość historyczna kolejnych wydań Gazety Polskiej i związane z tym tradycyjne wartości, które są kultywowane na jej łamach. W spocie widzimy zespół dziennikarzy Gazety Polskiej i wybrane okładki tygodnia. Następnie prezentowane są kadry z różnych patriotycznych wydarzeń w Polsce.
Istniejemy od ponad 190 lat. Przychodzą nowe pokolenia odważnych dziennikarzy, lecz to, co najważniejsze, nigdy się nie zmienia – mówi lektor.
Czytaj także: Internauci krytykują oficjalny spot nowego tygodnika Gazeta Polska. \"Wygląda jak reklama Trybuny Ludu\" [WIDEO]
Już jutro najnowszy świąteczny numer @GPtygodnik Zachęcamy do lektury https://t.co/qQoB0DFcrD
— Niezalezna.PL (@niezaleznapl) 11 kwietnia 2017
Już jutro 12 kwietnia w kioskach nowy świąteczny numer „Gazety Polskiej”. Zapraszamy.#GazetaPolska #NowaGazetaPolska -> polub „GP” na FB pic.twitter.com/DYpvUC9XEr
— Gazeta Polska (@GPtygodnik) 11 kwietnia 2017
1 marca na polskim rynku prasowym pojawiło się nowe, magazynowe wydanie tygodnika „Gazeta Polska”. Od tego dnia również w sieci kolporterskiej RUCH i Kolporter miała miejsce promocja magazynowego formatu „Gazety Polskiej”.
W piątek, 24 lutego, w całej Polsce na monitorach ekranów środków komunikacji miejskiej (tramwaje, autobusy, SKM), ekranach LED w Warszawie (znany LED koło Cepelii), Gdańsku, Poznaniu, Szczecinie oraz na blisko tysiącu billboardów w mniejszych miejscowościach wystartowała kampania nowego, magazynowego formatu tygodnika „Gazeta Polska”.
Kampania była oparta na cytatach odwołujących się do wypowiedzi znanych osób oraz informuje o nowym formacie tygodnika. Wśród haseł na billboardach pojawiły się m.in.: „Bić k… i złodziei”, „Tygodnik. Bez resortowych dzieci”, „Tygodnik. Lepszego sortu”.
Źródło: Twitter.com/