Skandaliczna grafika reklamowa napoju energetycznego Tiger, na której umieszczono obelżywy gest w nawiązaniu do rocznicy Powstania Warszawskiego wywołała ogromne oburzenie. Teraz agencja reklamowa J. W. Thompson ma kolejne kłopoty. Nie będą już reklamować popularnych soczków Kubuś. Zerwano umowę.
Marka soków Kubuś, podobnie jak Tiger, należy również do wadowickiego koncernu Maspex. Po ogromnym skandalu z grafiką napoju energetycznego firma zerwała umowę z J. W. Thompson na reklamowanie Tigera. Teraz Maspex rezygnuje z usług tej agencji reklamowej przy promocji Kubusia.
Agencja J. W. Thompson zajęła się promocją marki Kubuś zaledwie dwa tygodnie temu. Do zadań firmy należało prowadzenie profili Kubusia w mediach społecznościowych. Jednak afera z Tigerem spowodowała, że po krótkiej współpracy Maspex zrezygnował z usług J. W. Thompson. Na razie nie wiadomo, która agencja zajmie się reklamą popularnych soków.
Przypomnijmy, w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego, na profilach Tigera pojawiła się oburzająca grafika, na której umieszczono środkowy palec. Na obrazku widniały napisy: „1 sierpnia Dzień Pamięci” i „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. W mediach społecznościowych wybuchła potężna burza. Pojawiły się zapowiedzi bojkotu konsumenckiego.
Maspex szybko zareagował. Opublikował przeprosiny i zerwał współpracę z odpowiedzialną za reklamę agencją J. W. Thompson. Na konto Światowego Związku Żołnierzy AK przekazano również 500 tys. zł z przeznaczeniem na wsparcie dla Powstańców.
Źródło: dorzeczy.pl
Fot.: Twitter.com/Makowski