• Redakcja
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Patronat medialny
wMeritum.pl
  • Wiadomości
    • Wszystkie
    • Wiadomości z Europy
    • Wiadomości z Polski
    • Wiadomości ze Świata
    hołownia i kosiniak

    Władysław Kosiniak-Kamysz komentuje nocne spotkanie Hołowni z politykami PiS

    fot. X/Sejm RP

    Tusk zabrał głos po nocnym spotkaniu Hołowni z politykami PiS

    18-latek zapatrzył się w telefon. Dachował

    18-latek zapatrzył się w telefon. Dachował

    Polski rząd szykuje się na wojnę? Szkolenia na polecenie Tuska

    Zakończyło się spotkanie Tuska z koalicjantami. Hołownia po wyjściu powiedział tylko dwa słowa

    PILNE PROJEKT

    Nieoficjalnie: Tadeusz Duda zostawił list pożegnalny

    Nagranie ze strzelaniny w Limanowej trafiło do sieci. Trwa obława [WIDEO]

    Morderstwo w Starej Wsi. Policja dalej przeczesuje las. Wiadomo, czego szukają

  • Gospodarka
  • Sport
  • Historia
  • Kultura
  • Publicystyka
  • Moto
  • Styl życia
  • Podróże po Polsce
  • Zakupy
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
wMeritum.pl
  • Wiadomości
    • Wszystkie
    • Wiadomości z Europy
    • Wiadomości z Polski
    • Wiadomości ze Świata
    hołownia i kosiniak

    Władysław Kosiniak-Kamysz komentuje nocne spotkanie Hołowni z politykami PiS

    fot. X/Sejm RP

    Tusk zabrał głos po nocnym spotkaniu Hołowni z politykami PiS

    18-latek zapatrzył się w telefon. Dachował

    18-latek zapatrzył się w telefon. Dachował

    Polski rząd szykuje się na wojnę? Szkolenia na polecenie Tuska

    Zakończyło się spotkanie Tuska z koalicjantami. Hołownia po wyjściu powiedział tylko dwa słowa

    PILNE PROJEKT

    Nieoficjalnie: Tadeusz Duda zostawił list pożegnalny

    Nagranie ze strzelaniny w Limanowej trafiło do sieci. Trwa obława [WIDEO]

    Morderstwo w Starej Wsi. Policja dalej przeczesuje las. Wiadomo, czego szukają

  • Gospodarka
  • Sport
  • Historia
  • Kultura
  • Publicystyka
  • Moto
  • Styl życia
  • Podróże po Polsce
  • Zakupy
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
wMeritum.pl
Strona Główna Gospodarka Biznes

Expander odświeża markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną

8 września 2017
Kategorie: Biznes, Gospodarka
Expander odświeża markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną
UdostępnijPodaj dalejUdostępnijWyślij

Expander, pierwszy pośrednik finansowy w Polsce, redefiniuje wygląd swojej marki. Przedstawia nowe logo, serwis internetowy oraz wizualizację blisko 100 placówek w kraju. Celem zmian jest odświeżenie identyfikacji tak, by lepiej odzwierciedlała cechy, dzięki którym firma zawdzięcza swój rynkowy sukces – profesjonalizm, eksperckość, wszechstronność i elastyczne podejście do Klienta.

Minione miesiące były dla Expandera czasem dynamicznego rozwoju. W pierwszej połowie 2017 roku jego eksperci pośredniczyli w udzieleniu kredytów hipotecznych na kwotę ponad 3 mld złotych, wypracowując tym samym wolumen większy o blisko 20% w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. W odniesieniu do pierwszej połowy 2016 roku, Expander uzyskał wzrosty również w innych kategoriach produktowych – o 53% wzrosła sprzedaż kredytów firmowych oraz aż o 76% produktów inwestycyjnych. Rozwój usług sprawił, że oddziały Expandera stały się miejscem realizacji potrzeb finansowych nie tylko dla starszych, ale i młodszych klientów z tzw. pokolenia Y.

– Expander to połączenie 17-letniej tradycji i eksperckiej wiedzy ze znajomością potrzeb dzisiejszego Klienta. Współcześni konsumenci, w tym przedstawiciele pokolenia Y, traktują nowe technologie, jako integralną część codziennego życia. Także od ekspertów finansowych oczekują otwartości, przejrzystej i sprawnej komunikacji w różnych kanałach. Dlatego stawiamy na stały rozwój naszej oferty i inwestujemy w projekty w kanałach online. Chcemy, aby wygląd Expandera oddawał charakter oraz najważniejsze cechy firmy, dzięki którym zawdzięczamy dynamiczny rozwój. Zależy nam, by podkreślał również misję firmy, czyli bycie ekspertem od spraw ważnych dla naszych klientów – mówi Adrian Jarosz, prezes zarządu Expander Advisors.

Zmianie uległo logo i claim. Na początku września pośrednik rozpoczął również dostosowywanie identyfikacji wizualnej blisko 100 oddziałów w całej Polsce oraz zmianę wyglądu materiałów reklamowych. Nowoczesna i spójna kolorystyka ma na celu wzmocnienie rozpoznawalności brandu. Kolejną zmianą jest uruchomienie nowego serwisu internetowego. Expander.pl to przede wszystkim źródło praktycznej wiedzy finansowej. Na platformie na bieżąco publikowane będą artykuły zawierające porady ekspertów, objaśniające zagadnienia związane z finansami i analizujące rynek. Nie zabraknie też odpowiedzi na najczęściej zadawane przez konsumentów pytania. Ta część serwisu będzie na bieżąco rozwijana i poszerzana o nowe treści.

– Klienci mają coraz wyższe wymagania dotyczące komunikacji w kanałach online. Do tego dochodzi zmiana pokoleniowa – rosnącą grupą wśród naszych klientów są przedstawiciele pokolenia Y – dla nich pierwszym punktem styczności z marką jest właśnie Internet. Nasz serwis internetowy będzie dynamicznie rozwijany i stale wzbogacany o unikalne treści i narzędzia dla osób poszukujących optymalnych rozwiązań finansowych. Został wyposażony w zestaw kalkulatorów, które m.in. pozwolą szybko przeanalizować zdolność kredytową, obliczyć wartość dodatkowej emerytury wypracowanej dzięki oszczędnościom czy wysokość składki ubezpieczeniowej – komentuje Agnieszka Kiewesz, marketing brand manager Expander Advisors.

Za odświeżenie identyfikacji wizualnej Expander odpowiada agencja White Cat Studio.

źródło: infowire.pl

UdostępnijTweetUdostępnijWyślij

© 2013-2021 wMeritum.pl | Realizacja: Media Machine

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wiadomości
  • Gospodarka
  • Sport
  • Kultura
  • Historia
  • Publicystyka
  • Moto
  • Koronawirus

© 2013-2021 wMeritum.pl | Realizacja: Media Machine