Popularny dyskont Lidl pochwalił się, iż w dniu premiery gry FIFA 18 (29 września) produkt będzie dostępny w sklepach sieci. To pierwszy raz, gdy polski klient będzie miał możliwość jej zakupu w dniu, w którym trafiła na rynek.
Lidl po raz pierwszy w swojej ofercie posiadać będzie gry od światowego producenta Electronics Arts – oznajmili przedstawiciele sieci.
To pierwszy raz, gdy gracze będą mogli dokonać zakupu FIFY w dniu premiery w supermarkecie. Wcześniej różne tytuły pojawiały się na półkach sklepów Lidla, jednak miało to miejsce w przypadku rozmaitych promocji. Wówczas na zakup decydowali się głównie łowcy okazji. Tym razem będzie inaczej i FIFA 18 zagości w sklepach sieci 29 września, czyli w dniu międzynarodowej premiery.
Czytaj także: Geostrategia, czas na radykalne zmiany
FIFA 18 dostępna będzie na trzy platformy: PlayStation 4, Xbox One oraz PC. Ceny wahają się od 189 do 235 złotych.
Na okładce gry pojawi się Cristiano Ronaldo. Polski ambasadorem marki został piłkarz AS Monaco, Kamil Glik.
źródło: planeta.fm, wp.pl
Fot. YouTube/EA Sports FIFA