Robert Lewandowski jest nie tylko gwiazdą piłki nożnej, ale również zapalonym biznesmenem. Media informowały już o jego inwestycjach w nieruchomości, a teraz gwiazdor polskiej Kadry i Bayernu Monachium rusza z nowym przedsięwzięciem.
Lewandowski wspólnie z Group One postanowił wystartować z własnym domem mediowym, który będzie nosił nazwę RL Media. O sprawie informuje „Puls Biznesu”. Głównym celem nowego projektu ma być przede wszystkim zarządzanie wizerunkiem samego Lewandowskiego jak i jego żony – Anny, znanej trenerki fitnessu. Oprócz tego nowy dom mediowy będzie kierować kampaniami z udziałem piłkarza.
Robert Lewandowski w RL Media ma objąć 49 proc. udziałów. Pozostałe 51 proc. znajdzie się w rękach Group One. Gwiazdor Bayernu nie ukrywa, że chciałby do swojego przedsięwzięcia zaangażować również innych polskich piłkarzy. Nowe technologie i media to dziś nie tylko ciekawy, ale po prostu jeden z najbardziej dynamicznie rosnących sektorów inwestycyjnych. W przypadku Stor9_ czy RL Media szczególnie cieszy mnie fakt, że możemy w Polsce rozwijać biznes na międzynarodowym poziomie. Jeśli mogę budować komunikacyjną machinę stąd, z Polski, to idealnie. – mówi Lewandowski.
Czytaj także: Geostrategia, czas na radykalne zmiany
W podobnym tonie wypowiada się Marek Żołędziowski z Group One. Mam świadomość, że robimy projekt unikatowy w skali regionu. Współpracujemy z Robertem Lewandowskim od jakiegoś czasu i widzimy, jaką silną jest marką i zarazem jak dużo może on zyskać na pełnej profesjonalizacji tej części swojej działalności. Liczę, że jego rekomendacja pomoże nam zachęcić kolejnych sportowców z najwyższej półki do korzystania z usług RL Media. Tym bardziej że dzięki powiązaniu z niemieckim Serviceplanem jesteśmy w stanie realizować kampanie na kilkudziesięciu rynkach na świecie. – tłumaczy.
Źródło: wprost.pl
Fot.: youtube.com/Łączy nas piłka screen