12 listopada br. (niedziela) rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Banku Pocztowego promująca Kredyt Pocztowy, który do 31 grudnia 2017 r. dostępny jest na promocyjnych warunkach.
Scenariusz najnowszego spotu reklamowego Banku Pocztowego bazuje na narracji prowadzonej w oparciu o dialog dwóch gołębi pocztowych – ojca i syna. Na przykładzie bohaterów spotu – mieszkańców małego miasteczka, ojciec odpowiada na trudne pytania swojego syna dotyczące świata finansów i odwiecznego dylematu – czy pieniądze dają szczęście?
– Dla każdego z bohaterów spotu, tak jak w życiu, szczęście oznacza spełnienie marzeń. Każde z nich może być zupełnie inne, ale Bank Pocztowy i jego oferta Kredytu Pocztowego jest właśnie po to, by pomóc w ich realizacji – mówi Beata Dawidziuk, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations Banku Pocztowego. – Przekaz reklamowy oparty jest na wartościach: autorytecie ojca, który buduje więź z dzieckiem, ucząc je świata. Spot podkreśla też, jak ważne są dobre sąsiedzkie relacje, również w kontekście działalności Banku Pocztowego, którego usługi i produkty dostępne są w placówkach Banku i Poczty Polskiej – najbliżej, po sąsiedzku, tuż za rogiem – dodaje.
Czytaj także: Powstańcy na profilowe!
Reklama telewizyjna emitowana będzie od 12 listopada do 10 grudnia br. w TVP1, TVP2 oraz grupie kanałów tematycznych TVP, Polsacie oraz grupie kanałów tematycznych Polsatu i TV Trwam.
Kampanię wspierają plakaty i ulotki w Placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej oraz publikacje na stronie internetowej www.pocztowy.pl i w social mediach.
Za koncepcję spotu Banku Pocztowego odpowiadała Agencja Mind. Produkcją zajął się Propeller Film, a zakupem mediów dom mediowy Value Media.
Aktualna promocyjna oferta Kredytu Pocztowego dostępna będzie w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej do 31 grudnia br.
Źródło: infowire.pl