„Sylwester Marzeń”, czyli impreza przygotowana przez Telewizję Polską, dosłownie „pozamiatał”. Świadczą o tym dane dotyczące oglądalności, które w sieci opublikował Jacek Kurski.
Podczas „Sylwestra z Dwójką” wystąpili tacy wykonawcy jak m.in.: Modern Talking, Limahl, Maryla Rodowicz, Sławomir oraz największa gwiazda imprezy, Luis Fonsi z hitem „Despacito”. Okazuje się, że to właśnie wydarzenie organizowane i transmitowane przez TVP przyciągnęły przed telewizory najwięcej widzów. Jacek Kurski, prezes TVP, zamieścił w serwisie Twitter dane dotyczące oglądalności. Są one miażdżące dla konkurencji, która również organizowała tego dnia podobne wydarzenia.
Dość wspomnieć, że wykonanie „Despacito” oglądało… ponad 7 milionów widzów.
Na Despacito ponad 7 mln widzów! Konkurencja 3-4 długości w tyle.#SylwesterMarzeń pic.twitter.com/qYUCaWf83v
— Jacek Kurski PL (@KurskiPL) 31 grudnia 2017
Już po północy Kurski zamieścił kolejne statystki.
Dobijamy do 8 mln, średnia całego #SylwesterMarzeń 6,4 mln. Reszta się nie liczy. Dziękuje widzom TVP
Dobrego 2018r! pic.twitter.com/C1FKcH7gRC— Jacek Kurski PL (@KurskiPL) 31 grudnia 2017
Swoje Sylwestry organizowały też Polsat i TVN. Widzowie pierwszej stacji zaproszeni zostali do Katowic na „Sylwestrową Moc Przebojów Polsatu”. Największą gwiazdą koncertu był Alvaro Soler. TVN transmitował z kolei imprezę z Warszawy. Na Placu Bankowym wystąpili m.in. Beata Kozidrak, Kayah, Perfekt, Ira czy Agnieszka Chylińska czy Grzegorz Hyży.
źródło: Twitter, wMeritum.pl
Fot. screen TVP2