Poznaliście się w restauracji KFC, trafiliście do niej na pierwszej randce, a może po prostu połączyła Was miłość do soczystego kurczaka w panierce? Takie uczucie zasługuje na wyjątkowe zwieńczenie – sieć restauracji KFC w Polsce zaskakuje swoich fanów nietypowym projektem pierścionka zaręczynowego.
Pierścionek zaprojektowany z myślą o zakochanych składa się z dwóch części. Zewnętrzna warstwa, ze złota próby 750, przywodzi na myśl chrupiącą panierkę. Tak jak panierka KFC kryje w sobie soczyste kawałki kurczaka, tak jej złoty odpowiednik skrywa wyjątkowe elementy. Wewnątrz znajdziemy bowiem zaręczynowy pierścionek wykonany z platyny próby 950, wysadzany dookoła niemal 150-cioma drobnymi diamentami. Ukoronowaniem jest diament o wadze 0,7 karata.
Ten niezwykły projekt to nie lada gratka dla prawdziwych miłośników KFC zakochanych w swojej drugiej połówce. Na razie marka nie ujawnia planów dotyczących produkcji i warunków nabycia pierścionka. Wiadomo jednak, że jeśli znajdą się pary chętne do przypieczętowania swojej miłości pierścionkiem KFC, marka przygotuje dla nich specjalną, weselną niespodziankę.
KFC to światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 80 lat, czyli od czasu otwarcia w 1930 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są ze świeżego, całego mięsa kurczaka. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w ponad 18 000 restauracji sieci w ponad 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 240 restauracji KFC.
Czytaj także: Finger Lickin’ Love - Powiedz Tak z KFC!
Źródło: inf. prasowa, Facebook.com