Czy okres świetności Facebooka powoli zbliża się do końca? Z pewnością to stwierdzenie jest obecnie zbyt śmiałe, jednak wygląda na to, że najpopularniejszy portal społecznościowy ma duże problemy z dotarciem do młodych użytkowników.
Informacje na ten temat w Fox News podała firma badawcza eMarketer. Okazuje się, że coraz mniej młodych osób korzysta z Facebooka. „W tym roku, po raz pierwszy mniej niż połowa użytkowników internetu w wieku od 12 do 17 lat korzystała z Facebooka” – informuje firma.
I chociaż utrata młodych użytkowników nie jest dla portalu Marka Zuckerberga niczym nowym to najnowsze zestawienie przedstawia wyższe dane, niż się spodziewano. Wiele wskazuje również na to, że w tym roku nastąpi również spadek użytkowników w grupie wiekowej 18-24 lata.
Czytaj także: Łódź - polskie Detroit
Czytaj także: GUS opublikował wstępne dane: PKB wzrósł o ponad 5 proc.