Polski Związek Piłki Nożnej i firma Nike dokonali prezentacji koszulek, w których nasza kadra wystąpi na Mistrzostwach Świata w Rosji. Przy okazji wiele osób zauważyło, że kampania promocyjna może uznać za kompromitującą.
Koszulki reprezentacji Polski w nowym wzorze trafią do sprzedaży już 29 marca. Widać wyraźne zmiany w porównaniu ze strojami, w których kadra rozgrywała eliminacje do Mistrzostw Świata. Przede wszystkim stroje są jednolite, są jedynie delikatnie zacieniowane. Biały komplet ma czerwony kołnierzyk, wyjazdowy jest jednolity.
Wiele osób zwróciło uwagę na delikatny element, jakim jest orzełek z tyłu kołnierzyka. Wzbudził on bardzo pozytywne emocje i wiele osób chwali to połączenie. O samych koszulkach generalnie ciężko powiedzieć coś złego, ale zupełnie inaczej przedstawia się sprawa z kampanią.
Czytaj także: Geostrategia, czas na radykalne zmiany
Nike tworząc kampanie w poszczególnych krajach opiera się na sesjach związanych z charakterystycznym elementem. W przypadku Brazylii jest to na przykład betonowe boisko, a w przypadku Francji blokowisko. A co znajdziemy w Polsce? Okazuje się, że na jednym z promocyjnych zdjęć dwóch chłopców stoi w… sklepie spożywczym.
Zdjęcia nowych strojów można zobaczyć poniżej.
? NOWA KOSZULKA ?
Tak wyglądają nowe koszulki reprezentacji Polski! ?⚽
Jak wrażenia? ?
W https://t.co/ck7zCBHIjQ do kupienia od 29 marca❗️ pic.twitter.com/6c9BSzo1z5— Łączy nas piłka (@LaczyNasPilka) March 21, 2018