Samuel Pereira, dziennikarz TVP, oraz Zbigniew Boniek, prezes PZPN, starli się ze sobą na Twitterze. Poszło o reklamę piwa „Tyskie”, w której występuje szef polskiej federacji piłkarskiej.
Wszystko zaczęło się od wpisu, który na Twitterze zamieścił Pereria. Dziennikarz wyraził swoje zniesmaczenie faktem, że prezes PZPN reklamuje alkohol. „Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej promujący picie piwa. Serio?” – napisał Pereira.
Prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej promujący picie piwa. Serio? pic.twitter.com/LCEofic0YA
— Samuel Pereira (@SamPereira_) 6 czerwca 2018
Na odpowiedź Bońka, który aktywnie uczestniczy w internetowych dyskusjach, długo nie przyszło mu czekać. Prezes PZPN zauważył jego wpis i mocno zripostował. Złożył również zaskakującą deklarację. „….małe piwo lub lampka wina do kolacji to lek na długowieczność.Ma pan rację, w związku z tym jako pokuta nie pójdę do TVP Info przez okres jednego roku, ukłony” – napisał prezes PZPN.
….małe piwo lub lampka wina do kolacji to lek na https://t.co/sikY5f3xM5 pan racje,w związku z tym jako pokuta nie pojdę do @tvp_info przez okres jednego roku,uklony.
— Zbigniew Boniek (@BoniekZibi) 6 czerwca 2018
Pereira nazwał wpis Bońka… „fochem”. „Komuś nie spodobało się że reklamuję piwo? Foch! Czy to poważne Panie Prezesie? Liczę na ostudzenie emocji i chętnie przy najbliższej okazji porozmawiam o wątpliwościach jakie mają ludzie z reklamą piwa z prezesem PZPN w roli głównej. Chyba że na portal też Pan obrażony? Ukłony” – odpowiedział.
Zbigniew Boniek jest jedną z twarzy marki „Tyskie” w trakcie mundialowej kampanii reklamowej. Co ciekawe, piwo reklamuje również Adam Nawałka, który został twarzą „Warki” (KLIK).
źródło: Twitter, wMeritum.pl
Fot. Wikimedia/DrabikPany