Na facebookowym profilu PEPCO opublikowano oświadczenie dotyczące podszywania się pod firmę oszustów, którzy organizują fikcyjne konkursy i wyłudzają od klientów pieniądze. Przedstawiciele dyskontu ostrzegają przed fałszywymi profilami w mediach społecznościowych i zapewniają o stosownej reakcji w tej sprawie.
„Drodzy Fani, otrzymujemy liczne informacje o fałszywych profilach organizujących fikcyjne konkursy i wykorzystujących bezprawnie nasze logo. Przypominamy wszystkim, że jedyny oficjalny profil PEPCO to www.facebook.com/PEPCOpl. Tylko tutaj dostępne są informacje o konkursach prowadzonych lub wspieranych przez PEPCO – czytamy w oświadczeniu opublikowanym przez Zespół PEPCO.
Firma przypomina, że nigdy nie pobiera opłat za udział w konkursie. Informuje również, że przy każdej informacji o tego typu fałszerstwach niezwłocznie podejmuje stosowne kroki, mające na celu zlikwidowanie przez serwis FB nieprawdziwych profili.
Pepco to sieć marketów odzieżowo-przemysłowych w Polsce. Firma Pepco Poland została założona w Polsce pod koniec 1999 roku jako oddział brytyjskiej firmy Brown&Jackson. Na początku 2000 roku firma rozpoczęła działalność w Polsce otwierając pierwszy market odzieżowo-przemysłowy. W wyniku zmian kapitałowych w ramach holdingu, w 2004 roku firma została przejęta przez firmę Pepkor z siedzibą w Południowej Afryce. Po dokonaniu przejęcia przez firmę Pepkor zmieniono loga handlowe oraz rozpoczęto inwestycje związane z rozwojem sieci dyskontowych Pepco w Polsce. Firma dysponuje w Polsce siecią dyskontów odzieżowo-przemysłowych liczącą ponad 710 obiektów. Siedziba polskiego oddziału firmy mieści się w Poznaniu. Docelowo firma planuje otworzyć 1000 sklepów na terenie Polski i podjąć decyzję o inwestycjach w innych państwach na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Źródło: Facebook.com, wikipedia.org