Można powiedzieć, że to koniec pewnej epoki jeśli chodzi o rynek reklamowy w naszym kraju. Po 14 latach promowania marki Zygmunt Chajzer kończy współpracę z marką Vizir. Wiadomo już, kto go zastąpi.
Prawdopodobnie trudno znaleźć w Polsce osobę, która chociaż raz nie widziała reklamy Vizira z udziałem Zygmunta Chajzera. Należąca do koncernu Procter & Gamble marka od 14 lat współpracowała ze znanym prezenterem telewizyjnym i radiowym. Promował on proszek do prania, płyny do prania oraz kapsułki 3 w 1. Teraz jednak współpraca się kończy.
Mariola Mirek, menedżer do spraw komunikacji w Procter & Gamble podziękowała za kilkanaście lat współpracy z Chajzerem. „Jesteśmy niezmiernie wdzięczni i zadowoleni z wieloletniej i niesamowicie owocnej współpracy z Zygmuntem Chajzerem, który pomógł nam utrzymać Vizir jako jedną z największych marek w Polsce na przestrzeni lat” – powiedziała.
Chajzera zastąpi Anna Starmach
Zygmunt Chajzer ma już swoją zastępczynię. Od 1 lipca 2018 roku nową ambasadorką Vizira została Anna Starmach. Szerszą popularność zdobyła ona za sprawą stacji TVN, gdzie współprowadzi reality-show „Master Chef”. W pierwszym spocie z jej udziałem pojawiły się oczywiście wątki kulinarne.
Mariola Mirek dodała, że firma jest zadowolona z rozpoczęcia współpracy z Anną Starmach. „Odważnie patrzymy w naszą wspólną przyszłość z Anią Starmach. Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z Anią, która jest wymagającą profesjonalistką i bardzo pasjonuje ją dzielenie się z innymi miłością do gotowania” – powiedziała.
Czytaj także: Inkubator UW otrzyma wsparcie Microsoftu. Firma zawarła porozumienie