Na rynku smartonów mamy dziś do czynienia z konkurencją tak dużą, jakiej nie widzieliśmy jeszcze nigdy. Firmy prześcigają się w nowych pomysłach, a Amerykanów irytują coraz lepiej radzące sobie firmy z Chin. Jak zwykle, na czele tej rywalizacji jest „pojedynek” Samsunga i Apple.
Samsung i Apple to na ten moment dwaj najwięksi gracze na rynku smartfonów. Od lat trwa między nimi bardzo ostra konkurencja, nie brakuje wzajemnego wytykania błędów i licznych drwin.
I właśnie przykładem drwiny z wad sprzętu konkurencji są ostatnie reklamy Samsunga. Firma skupiła się w nich na niedoskonałościach najdroższego i najnowszego smartfona Apple – iPhone X. Samsung naśmiewa się między innymi z konieczności korzystania z dużej ilości przełączek, braku wejścia na kartę microSD oraz charakterystycznego „wypustu” znajdującego się na górze ekranu.
Czy Apple odpowie na drwiny Samsunga? Na razie amerykańska firma skupia się na zaletach gamingowych swojego flagowego modelu, wypuszczając kolejną reklamę chwalącą ten sprzęt.
Czytaj także: Batony z wizerunkiem Roberta? Lewandowscy mają nowy pomysł na biznes!