Ta smutna decyzja nie była łatwa, ale w zaistniałych okolicznościach okazała się konieczna. Dziękujemy za wszystkie wspólnie zjedzone donuty – informuje oficjalny profil Dunkin Donuts w Polsce. Amerykańska sieć po raz drugi wycofuje się z polskiego rynku.
„Wszystko, co dobre, kiedyś się kończy i, niestety, lokale Dunkin’ Donuts po 3 latach znikają z mapy Polski. Ta smutna decyzja nie była łatwa, ale w zaistniałych okolicznościach okazała się konieczna. Dziękujemy za wszystkie wspólnie zjedzone donuty” – czytamy na stronie Dunkin Donuts na Facebooku.
Amerykańska sieć już w czwartek ogłosiła wielką wyprzedaż akcesoriów w polskich lokalach. Teraz poinformowano dodatkowo o wyprzedaży produktów.
„Będziemy za Wami tęsknić i zapraszamy dziś na Świętokrzyską 16 na wyprzedaż ostatnich donutów i pamiątek na otarcie łez. Lokal będzie otwarty do ostatniego donuta. Donut worry, be happy, dziękujemy” – podkreślają autorzy wpisu.
Amerykanie opuszczają Polskę po raz drugi
To nie pierwsze pożegnanie z polskim rynkiem Dunkin Donuts. Amerykańska sieć była obecna w naszym kraju w latach 1996-2002. Po kilkunastu latach nieobecności postanowiła wznowić działalność w Polsce w lutym 2016 roku. Jednak tym razem wycofuje się już po niespełna trzech latach.
Dunkin Donuts to amerykańska sieć restauracji typu fast food. Specjalizuje się w produkcji pączków, kanapek, ciastek czy kawy. Firma została założona przez Williama Rosenberga w 1950 roku.