Wygląda na to, że czeka nas prawdziwa rewolucja w sprzedaży eleganckiej odzieży męskiej. Dwie duże spółki, Vistula Group oraz Bytom łączą siły. I chociaż mówiło się o tym już od jakiegoś czasu to dopiero teraz została usunięta ostatnia przeszkoda.
O fuzji Vistuli i Bytomia mówiło się już jakiś czas temu. Połączenie ma przebiegać w ten sposób, że Bytom przeniesie swój cały majątek na rzecz Vistula Group, ale w zamian zostanie właścicielem akcji. Tym samym powstanie jedna spółka, jednak, co istotne dla konsumentów, na rynku wciąż pozostaną obie marki.
Fuzję blokował do tej pory brak decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Teraz UOKiK wydał decyzję, że połączenie marek nie spowoduje ograniczenia konkurencji i tym samym wyraził zgodę na fuzję.
Obie spółki działają w segmencie męskiej odzieży eleganckiej. Vistula, która istnieje od 1991 roku jest właścicielem takich marek jak Wólczanka, Deni Cler, Lambert, Lantier czy W.KRUK. Bytom istnieje dłużej, na polskim rynku działa od ponad 70 lat. Oprócz własnego brandu, występuje również pod marką Intermoda.
Czytaj także: Tych połączeń pod żadnym pozorem nie odbieraj. Oszuści znów atakują!