Sieć sklepów Lidl planuje rewolucję na polskim rynku. Włodarze dyskontu postanowili docenić fakt, iż ten cieszy się w naszym kraju tak dużą popularnością. Postanowili więc wprowadzić nowe rozwiązanie, które będzie niewątpliwym ukłonem w stronę klientów.
Niemiecka sieć sklepów cieszy się w Polsce ogromną popularnością. Nasi rodacy robią zakupy w tego typu sklepach równie chętnie, co w niezwykle popularnej Biedronce. Okazuje się jednak, że przedstawiciele dyskontu postanowili postawić krok, który pomoże im wyprzedzić konkurencję.
Co planują włodarze Lidla? Z informacji opublikowanych przez serwis Wiadomości Handlowe wynika, iż ich celem jest założenie sklepu internetowego. Prace nad jego powstaniem miały zostać zainicjowane już kilka miesięcy temu. Według nieoficjalnych doniesień będzie on funkcjonował pod adresem lidl-shop.pl.
Lidl otwiera sklep internetowy w Polsce. Trwają testy
Portal Wiadomości Handlowe podaje, że domena internetowa sklepu internetowego Lidla została już zarejestrowana. Ponadto, w ubiegłym tygodniu użytkownicy, którzy weszli na stronę mogli ujrzeć komunikat, iż „trwają testy beta”. Później informacja o ostatnich szlifach sklepu internetowego została usunięta.
Co ciekawe, przedstawiciele sieci sklepów Lidl nie chcą przyznać, iż internetowa odsłona sklepu faktycznie powstaje.
„Chcielibyśmy podkreślić, że Lidl Polska to firma, która cały czas się rozwija. Nieustannie doskonalimy nasze działania i testujemy nowe rozwiązania. W minionym roku uruchomiliśmy dwa projekty związane z e-commerce, Winnicę Lidla oraz Lidl Podróże. Jednak warto podkreślić, że sprzedaż bezpośrednia jest w dalszym ciągu dla nas bardzo ważna i stanowi podstawowy kanał dystrybucji” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, communications manager w Lidlu.
Serwis Wiadomości Handlowe sugeruje jednak, że pomimo tego, iż przedstawicielka firmy nie przyznała, że sklep internetowy faktycznie powstaje, to jednak… nie zaprzeczyła temu. Dziennikarze portalu twierdzą, że świadczy to o tym, iż prace nad uruchomieniem sklepu internetowego trwają. Kolejnym argumentem świadczącym o tym, że projekt jest w fazie realizacji, jest fakt, iż dyskont prowadzi rekrutację pracowników zajmujących się handlem internetowym.
Do tej pory sklepy internetowe Lidl uruchomił w Niemczech, Holandii, Belgii oraz Czechach.