Na liście grudniowych planów KiK znalazło się aż 18 nowych otwarć. Firma planowała otworzyć 250 sklepów w 2018 roku i wszystko wskazuje na to, ze plan zostanie zrealizowany, nawet z nawiązką.
Pośród miast, w których znajdą się nowe punkty sprzedażowe KiK są m.in. Gliwice, Koronowo, Koszalin, Łomża, Lidzbark, Ostrowiec Świętokrzyski, Siedlce i Piotrków Trybunalski. Sklepy sieci pojawiają się w centrach handlowych, retail parkach, ale także przy uczęszczanych deptakach czy głównych ulicach miast.
Nowe sklepy KIK w Polsce
Zgodnie z założeniami w grudniu sieć ma się powiększyć o 18 nowych sklepów. Biorąc pod uwagę, że każdemu z nich towarzyszy specjalne wydarzenie z atrakcjami i konkursami, bardzo atrakcyjna, otwarciowa oferta oraz promowanie na lokalnym rynku poprzez media i przestrzeń miejską można stwierdzić, że sieć przyjęła na siebie niemałe wyzwanie.
– „Każde z nowych otwarć to nasz mały sukces. I każde z nich chcemy wspólnie świętować z naszymi klientami. Jednak duże doświadczenie, które mamy (i wciąż zdobywamy) w tym zakresie pomaga nam ze spokojem ducha podchodzić do kilku otwarć jednego dnia i nawet kilkunastu w ciągu tak krótkiego miesiąca jakim jest grudzień” – komentuje Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK.
KiK w Polsce
Sklepy najczęściej pojawiają się w galeriach handlowych, retail parkach oraz samodzielnie – np. przy uczęszczanych deptakach. Wybór lokalizacji jest także podyktowany pewnymi założeniami. Są to m.in. powierzchnia handlowa, komfortowy dostęp do co najmniej 15 miejsc parkingowych. Istotna jest również możliwość atrakcyjnej zewnętrznej ekspozycji towaru.
Sieć przywiązuje wagę do sąsiedztwa innych punktów sprzedażowych, które również przywiązują wagę do różnych klientów i całych rodzin. Są to hiper- i supermarkety, sieciowe drogerie, operatorzy spożywczy czy popularne sklepy branżowe.
Źródło: kik.pl