TVN ma powody do zadowolenia. Okazuje się, że reaktywacja programu “Milionerzy” była strzałem w dziesiątkę. Wiadomo, ile w ubiegłym roku zarobił dla stacji Hubert Urbański. Trzeba przyznać, że kwota robi wrażenie.
Reaktywacja „Milionerów” z Hubertem Urbańskim w roli prowadzącego okazała się strzałem w dziesiątkę. Teleturniej emitowany od poniedziałku do czwartku na antenie TVN przyciąga mnóstwo widzów. Każdy odcinek ogląda średnio 2,35 miliona widzów.
Ile zarobił Hubert Urbański dla TVN?
Niekwestionowaną liderką w branży medialnej jest Magda Gessler. To właśnie jej programy zarobiły dla najwięcej pieniędzy. Na antenie TVN rekordy popularności biją „Kuchenne rewolucje”.
Czytaj także: \"Milionerzy\": Uczestniczka wyłożyła się na prostym pytaniu. Hubert Urbański nie krył zdziwienia
Drugie miejsce w kategorii najlepiej zarabiających programów również należy do TVN-u. Prowadzony przez Huberta Urbańskiego program Milionerzy osiągnął przychód 192 milionów złotych.
„Odświeżony przez TVN format “Milionerzy” stał się w minionym roku sporym hitem. Na jego korzyść zadziałała pora emisji oraz częstotliwość – od poniedziałku do czwartku o godzinie 20:55. Dzięki temu ma oglądalność na wysokim poziomie – wśród wszystkich analizowanych przez nas programów ma największą średnią oglądalność spotu” –
komentuje z rozmowie z Wirtualnymi Mediami ekspert ds. telewizji w MullenLowe MediaHub, Michał Bakalarczyk.
Na trzecim miejscy znalazł się program Polsatu Nasz nowy dom prowadzony przez Katarzynę Dowbor. Może poszczycić się zarobkiem w wysokości 125 milionów złotych.
Magda Gessler pobiła kolejny rekord
Programem, który przyniósł Magdzie Gessler największą popularność, są „Kuchenne Rewolucje”. Jego realizacja wiąże się z ogromnym zaangażowaniem, które doceniają widzowie.
Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, Magda Gessler po raz kolejny została liderką rankingu “Lokomotywy reklamowe”. Jej “Kuchenne rewolucje” zarobiły 232,9 mln złotych. W pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się też “Masterchef”. Drugi program z udziałem Gessler zarobił 55 mln zł.
“Treści monetyzowane są poprzez emisję powtórek (ok.godziny 7.00 i 15.00), co w konsekwencji prowadzi do generowania dużej liczby spotów, pod tym względem zajmuje on trzecie miejsce w zestawieniu” – powiedział ekspert rynku TV z domu mediowego MullenLowe MediaHub, który przygotował raport.
Źródło: wirtualnemedia.pl, wMeritum.pl