Oglądalność Sylwestra w Polsacie w grupie wiekowej 16-49 lat była większa niż w Telewizji Polskiej – wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Najwięcej widzów przed telewizorami pojawiło się oczywiście w okolicach północy.
Jak co roku, stacje telewizyjne rywalizują między sobą o to, która zorganizuje najchętniej oglądaną imprezę sylwestrową. Tym razem było to trudniejsze ze względu na pandemię. Polsat zdecydował się na organizację koncertu w studio, Telewizja Polska z kolei postawiła na imprezę plenerową. TVN w tym roku nie zorganizował swojego Sylwestra.
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, więcej widzów oglądało imprezę w Telewizji Polskiej. Tym razem jednak przewaga była znacznie mniejsza niż w poprzednich latach. Sylwestrową Moc Przebojów w Polsacie oglądało o północy 5 milionów 300 tysięcy widzów, natomiast Sylwestra Marzeń 5 milionów 900 tysięcy osób.
Co ciekawe, w grupie wiekowej 16-49 lat zwyciężył Polsat. Sylwestrową Moc Przebojów oglądało 29,4 proc. widzów, podczas gdy Sylwestra Marzeń 28,8 proc. widzów.
Czytaj także: Marcin Meller widzi pozytywy w szczepieniach celebrytów. „Staram się dostrzec pożytki”
Źr.: Polsat News