Sieć Play wypuściła reklamy przygotowane z okazji zbliżającego się Nowego Roku. Widzowie szybko zauważyli, że ponownie brakuje w nich Barbary Kurdej-Szatan. Play przekazało portalowi Wirtualne Media oświadczenie w tej sprawie.
Kontrowersje związane z Barbarą Kurdej-Szatan po jej głośnym wpisie na Instagramie ciągle nie cichną. Wiele osób wciąż zastanawia się, czy aktorkę będą czekały konsekwencje. Głośno było między innymi o możliwości zerwania współpracy z nią przez markę Play. Sieć faktycznie odcięła się od słów aktorki, ale gdy pojawiły się plotki o zerwaniu współpracy, natychmiast zostały zdementowane.
Tymczasem w kolejnych reklamach Play wypuszczonych z okazji Nowego Roku znów brakuje aktorki. W obu wersjach występuje tylko jeden sprzedawca – reklamowy partner Kurdej-Szatan grany przez Macieja Łagodzińskiego. W roli klientki pojawia się w nich Anna Mucha.
Ewa Sankowska-Sieniek z biura prasowego Play przekazała portalowi Wirtualne Media oświadczenie w tej sprawie. „Od dłuższego już czasu nasze reklamy występują w kilku odsłonach” – poinformowała. „Są wersje z udziałem obu naszych sprzedawców, tylko z jednym ze sprzedawców, bez udziału sprzedawców” – dodała. Nie przekazała jednak, czy Barbara Kurdej-Szatan wróci do reklam sieci.
Czytaj także: Jachira o obiedzie rodzinnym z paszportami COVID-19. Burza w sieci
Żr.: Wirtualne Media