Największa odzieżowa sieć handlowa w Stanach Zjednoczonych rozszerza swój zasięg. Gap zamierza otworzyć w Indiach 40 sklepów, a otwarcie pierwszych dwóch miejsc sprzedaży zaplanowano na początek 2015 roku.
Szefowie firmy wybrali już dwa miejsca w których ich sklepy pojawią się najszybciej. To Mumbai oraz Delhi, a więc dwa największe i najbardziej ruchliwe miasta w Indiach.
Czytaj także: Rośnie polska baza hotelowa
Czytaj także: Eksperci: Paczkomaty nie zrobią rewolucji w handlu. Branża ma przed sobą znacznie większe wyzwania
Gap współpracuje z Arvind Lifestyle Brand Limited, która jest częścią Arvind Lifestyle, jednej z największych indyjskich firm tekstylnych.
W sprawie pojawienia się odzieżowego potentata na rynku indyjskim wypowiedział się prezydent firmy Steve Sunnucks.
Indie to bardzo intensywny wschodzący rynek. Pojawienie się na nim to dla nas ważny krok podczas realizacji strategii globalnej ekspansji – stwierdził Sunnucks.
Gap bardzo aktywnie działa także na rynku azjatyckim, gdzie w obecnej chwili funkcjonuje 231 sklepów tej firmy, a w najbliższym czasie liczba ta ma wzrosnąć o 110 punktów sprzedaży, zlokalizowanych głównie w Chinach, Hong Kongu i Tajwanie.
Źródło: BBC News
Foto: Commons Wikimedia