Firma z Zuffenhausen rozpieszcza swoich internetowych wielbicieli.Kiedy oficjalnej stronie Porsche stuknęło 5 mln fanów, postanowili stworzyć edycje limitowaną modelu.
Nie jest to pierwsza taka personalizacja Porsche związana ze znanym portalem społecznościowym. Wcześniej był 911 GT3 R Hybrid z wypisanym milionem nazwisk fanów oraz Cayman S z wymalowanymi na karoserii zdjęciami twarzy osób, które „lajkneły” stronę Producenta.
Bazą do budowy był model Porsche 911 Carrera S, który został zmodyfikowany zgodnie z zaleceniami fanów. Nowy lakier Aqua Blue Metallic, przyciemniane szyby, 20-calowe białe felgi oraz napis nad progiem „5M PORSCHE FANS” podkreślają wyjątkowość edycji nawiązującej do Facebooka. Po otwarciu drzwi ukazują się nam podświetlane na niebiesko progi z okolicznościowym napisem.
Czytaj także: 37 lat temu rozpoczęto produkcję Poloneza
Z zewnątrz Porsche otrzymało pakiet stylistyczny zawierający m.in. przedni zderzak ze splitterem, progi, dyfuzor oraz duży spojler. Oprócz tego wprowadzono modyfikacje zawieszenia i układu wydechowego.
Osoby, które chciały by się przejechać tak spersonalizowanym autem mogą wziąć udział w konkursie, w którym nagrodą jest przejażdżka w Porsche Exparience Center na torze Silverstone. Szczegóły konkursy znajdują się na oficjalnej stronie na Facebooku.
(fot. Porsche)