Jak wynika z raportu wirtualnemedia.pl sprzedaż Gazety Wyborczej spadła o 16, 43 proc. w stosunku do tego samego okresu w zeszłym roku. Spadek odnotował też Fakt.
Spadek sprzedaży Faktu wyniósł 6, 88 proc. Jednocześnie gazeta wydawnictwa Ringier Axel Springer jest najlepiej sprzedającym się dziennikiem. Gazeta Wyborcza jest na drugim miejscu. Ze wszystkich dzienników wzrost odnotował tylko Parkiet. Jego średnia sprzedaż zwiększyła się o 24, 86 proc. Największy spadek odnotowała jednak Gazeta Polska Codziennie. W stosunku do zeszłego roku jej sprzedaż spadła o 22, 34 proc.
>> Czytaj także: Przez Gazetę Wyborczą straciła stanowisko
Czytaj także: Sprzedaż \"Wyborczej\" i \"GPC\" ostro w dół
Wśród innych dzienników również niewesoło. Sprzedaż trzeciego pod względem liczby egzemplarzy Super Ekspressu spadła o 4,1 proc. Na czwartym miejscu uplasowała się Rzeczpospolita, która zanotowała spadek sprzedaży o 9, 27 proc. Na piątym miejscu znalazł się Dziennik Gazeta Prawna, który zanotował spadek o 6, 18 proc.
>> Czytaj także: Gazeta Wyborcza publikuje najwięcej reklam za pieniądze podatników
fot: pixabay.com
źródło: finanse.wp.pl