„Gazeta Wyborcza” i „Gazeta Polska Codziennie”, według najnowszych danych ZDKP, znajdują się na czele dzienników, które najszybciej tracą czytelników. „GW” i „GPC” w tej dziedzinie zdecydowanie dystansują całą konkurencję.
ZDKP opublikował dane o sprzedaży gazet w I połowie 2014 r. Największą popularnością cieszy się tabloid „Fakt”, który średnio sprzedawał 333 340 tys. egzemplarzy, co w stosunku do analogicznego okresu zeszłego roku stanowi spadek o 4,36 proc.
Zaraz za nim uplasowała się „Gazeta Wyborcza” ze średnią sprzedażą 174 708 egzemplarzy. W tym przypadku spadek wynosi aż 16,41 proc.
Czytaj także: Sprzedaż Gazety Wyborczej spadła o 16, 43 proc. w stosunku do zeszłego roku
>>Czytaj także: Gazeta Wyborcza publikuje najwięcej reklam za pieniądze podatników
Na trzecim miejscu znajduje się „Super Express”, którego średnia sprzedaż wynosiła 153 022 – spadek o 2,67 proc. Czwarta jest „Rzeczpospolita”, która średnio sprzedawała 56 345 egzemplarzy – mniej o 9,01 proc.
Największy spadek odnotowała jednak „Gazeta Polska Codziennie”, której średnia sprzedaż wyniosła 21 061 egzemplarzy – mniej aż o 24,25 proc.
Źródło: gosc.pl
Fot.: Commons Wikimedia/Szczebrzeszynski