• Redakcja
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Patronat medialny
wMeritum.pl
  • Wiadomości
    • Wszystkie
    • Wiadomości z Europy
    • Wiadomości z Polski
    • Wiadomości ze Świata
    Nagle zniknęła z oczu. Tragiczny finał poszukiwań 12-latki w Rzepinie

    Nagle zniknęła z oczu. Tragiczny finał poszukiwań 12-latki w Rzepinie

    PILNE PROJEKT

    Polkowice-Sieroszowice: ogromna tragedia w kopalni. Ogłoszono trzydniową żałobę

    Tak Trump przywitał Zełenskiego w Białym Domu. Nagranie jest już w sieci [WIDEO]

    Zełenski o rozmowie z Trumpem. Takiej nie było jeszcze nigdy w historii

    Andrzej Duda na granicy zwrócił się do mundurowych: „Chcę przeprosić”

    Andrzej Duda na granicy zwrócił się do mundurowych: „Chcę przeprosić”

    Tatry: mężczyzna tak wchodził na górę. Turyści aż go nagrali [WIDEO]

    Tatry: mężczyzna tak wchodził na górę. Turyści aż go nagrali [WIDEO]

    w niedzielę

    Pogrzeb zamordowanych w Starej Wsi. Ksiądz mówił ze ściśniętym gardłem

  • Gospodarka
  • Sport
  • Historia
  • Kultura
  • Publicystyka
  • Moto
  • Styl życia
  • Podróże po Polsce
  • Zakupy
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
wMeritum.pl
  • Wiadomości
    • Wszystkie
    • Wiadomości z Europy
    • Wiadomości z Polski
    • Wiadomości ze Świata
    Nagle zniknęła z oczu. Tragiczny finał poszukiwań 12-latki w Rzepinie

    Nagle zniknęła z oczu. Tragiczny finał poszukiwań 12-latki w Rzepinie

    PILNE PROJEKT

    Polkowice-Sieroszowice: ogromna tragedia w kopalni. Ogłoszono trzydniową żałobę

    Tak Trump przywitał Zełenskiego w Białym Domu. Nagranie jest już w sieci [WIDEO]

    Zełenski o rozmowie z Trumpem. Takiej nie było jeszcze nigdy w historii

    Andrzej Duda na granicy zwrócił się do mundurowych: „Chcę przeprosić”

    Andrzej Duda na granicy zwrócił się do mundurowych: „Chcę przeprosić”

    Tatry: mężczyzna tak wchodził na górę. Turyści aż go nagrali [WIDEO]

    Tatry: mężczyzna tak wchodził na górę. Turyści aż go nagrali [WIDEO]

    w niedzielę

    Pogrzeb zamordowanych w Starej Wsi. Ksiądz mówił ze ściśniętym gardłem

  • Gospodarka
  • Sport
  • Historia
  • Kultura
  • Publicystyka
  • Moto
  • Styl życia
  • Podróże po Polsce
  • Zakupy
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
wMeritum.pl
Strona Główna Polecane

Dziennikarz przeanalizował działania marketingowców Tigera na Twitterze. Stwierdził, że napisze „d**a” i zbierze więcej lajków niż oni. Zebrał!

10 sierpnia 2017
Kategorie: Polecane, Wiadomości, Wiadomości z Polski
Dziennikarz przeanalizował działania marketingowców Tigera na Twitterze. Stwierdził, że napisze „d**a” i zbierze więcej lajków niż oni. Zebrał!
UdostępnijPodaj dalejUdostępnijWyślij

Krzysztof Stanowski, dziennikarz sportowy oraz założyciel popularnego portalu Weszlo.com, to jeden z wielu przedstawicieli mediów, którzy wyrazili swoje oburzenie skandaliczną grafiką Tigera opublikowaną w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. Postanowił on prześledzić aktywność marki na Twitterze. Widok, który ukazał się jego oczom po wejściu na oficjalny profil firmy… zszokował go.

Stanowski, urodzony w Warszawie dziennikarz, wyraził swoje oburzenie grafiką opublikowaną 1 sierpnia na instagramowym profilu Tigera. Skandaliczne zdjęcie z wyciągniętym środkowym palcem i napisem – „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie” – zmotywowało go do prześledzenia aktywności marketingowców firmy na innych portalach społecznościowych. W tym celu zajrzał na twitterowy profil marki, gdzie bliżej przyjrzał się publikowanym wpisom.

Tam, podobnie jak na Instagramie oraz Facebooka, realizowane były założenia kampanii reklamowej pod wiele mówiącym hasłem… „Rozpierdlol”. Wpisy umieszczone na Twitterze utrzymane były w agresywnym tonie, a ich mocną wymowę miał podkreślać fakt, iż pisane były Caps Lockiem. Dziennikarz zwrócił jednak uwagę, że pod postami znajdowało się bardzo mało polubień. A tak w ogóle to tym kretynom odpowiedzialnym za profil @tigerdrinkpl liczba lajków pod wpisami nie daje do myślenia, że robią coś źle? – napisał.

Czytaj także: Zaskakująca reakcja Tigera. Marka podjęła decyzję ws. dalszej działalności na Instagramie

A tak w ogóle to tym kretynom odpowiedzialnym za profil @tigerdrinkpl liczba lajków pod wpisami nie daje do myślenia, że robią coś źle? pic.twitter.com/gKxPbU79c8

— Krzysztof Stanowski (@K_Stanowski) 9 sierpnia 2017

Po chwili zamieścił kolejny wpis, w którym dziwił się, iż poważna firma płaci ciężkie pieniądze za prowadzenie profilu na Twitterze, a jej marketingowcy są w stanie wygenerować zaledwie kilka lajków. To niebywałe. Firma płaci agencji gruby hajs za obsługę social media, a ci są w stanie wygenerować 4 lajki. Jak napiszę „dupa”, dostanę 100 – oświadczył.

Jak powiedział, tak zrobił. Po chwili na jego profilu opublikowany został krótki wpis o treści… „dupa”, który zebrał… prawie 1,5 tysiąca polubień.

Dupa.

— Krzysztof Stanowski (@K_Stanowski) 9 sierpnia 2017

Tak się robi marketing!

źródło: Twitter, wMeritum.pl
Fot. Twitter

Tagi dupainternetlajkiStanowskiTwitter
UdostępnijTweetUdostępnijWyślij

© 2013-2021 wMeritum.pl | Realizacja: Media Machine

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wiadomości
  • Gospodarka
  • Sport
  • Kultura
  • Historia
  • Publicystyka
  • Moto
  • Koronawirus

© 2013-2021 wMeritum.pl | Realizacja: Media Machine