Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, w poniedziałek w sieci sklepów Lidl Polska pojawi się w sprzedaży kolekcja maskotek „Lidlaki z Ryneczku”. Tworzy ją sześć rodzajów pluszaków w kształcie warzyw i owoców. Akcja ma stanowić konkurencję dla „Gangu Świeżaków” sieci Biedronka. Który sklep przyciągnie więcej klientów?
Od poniedziałku 28 sierpnia Lidl Polska startuje z akcją „Lidlaki z Ryneczku”, która ma zachęcać do spożycia owoców i warzyw wśród najmłodszych dzieci. Każda z sześciu maskotek w ofercie kosztuje 9,99 zł. Wśród nich są: jabłko, marchewka, pomidor, brokuł, banan oraz śliwka. Wszystkie pluszaki spełniają normy bezpieczeństwa dla najmłodszych dzieci – posiadają oznakowanie od 0+.
Kolekcję Lidlaków z Ryneczku Lidla wprowadziliśmy w odpowiedzi na liczne prośby naszych klientów, którzy zgłaszali chęć nabycia takich zabawek dla swoich dzieci – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
Tego samego dnia w Biedronce powraca akcja „Gang Świeżaków”. Klienci sieci będą mogli wymienić punkty za zakupy na maskotki w kształtach owoców i warzyw – m.in. jabłka, brokułu czy truskawki. Zakupy w Biedronce będą punktowane – maskotkę będzie można otrzymać bezpłatnie po uzbieraniu 60 pkt. Mając 30 pkt. będzie można kupić Świeżaka w promocyjnej cenie – 19,99 zł.
Wojna niemiecko-portugalska.
.Lidlaki kontra Swieżaki https://t.co/pmxdXIga9D pic.twitter.com/jH26aSUicw— Ryszard Kaczmarek (@RyszartKaczmare) 25 sierpnia 2017
Źródło: wirtualnemedia.pl, Twitter.com