• Redakcja
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Patronat medialny
wMeritum.pl
  • Wiadomości
    • Wszystkie
    • Wiadomości z Europy
    • Wiadomości z Polski
    • Wiadomości ze Świata
    trzaskowski

    Ekspert ocenił szanse Trzaskowskiego. Źle to wygląda

    mentzen i kaczynski

    Kaczyński zwrócił się do Mentzena. „Oznaczałoby to wprowadzanie w błąd”

    karol nawrocki

    Nawrocki odpowiada Mentzenowi! Idzie va banque

    Sawicki boi się unieważnienia wyborów. „Obawiam się najgorszego”

    Sensacyjny sondaż przed II turą! Zdecydowany zwrot

    Korwin-Mikke

    Korwin-Mikke stanowczo o II turze. „Chcę, by to wybrzmiało jasno”

    trzaskowski

    Trzaskowski zaskoczył. Tak odpowiedział na zaproszenie od Mentzena

  • Gospodarka
  • Sport
  • Historia
  • Kultura
  • Publicystyka
  • Moto
  • Styl życia
  • Podróże po Polsce
  • Zakupy
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
wMeritum.pl
  • Wiadomości
    • Wszystkie
    • Wiadomości z Europy
    • Wiadomości z Polski
    • Wiadomości ze Świata
    trzaskowski

    Ekspert ocenił szanse Trzaskowskiego. Źle to wygląda

    mentzen i kaczynski

    Kaczyński zwrócił się do Mentzena. „Oznaczałoby to wprowadzanie w błąd”

    karol nawrocki

    Nawrocki odpowiada Mentzenowi! Idzie va banque

    Sawicki boi się unieważnienia wyborów. „Obawiam się najgorszego”

    Sensacyjny sondaż przed II turą! Zdecydowany zwrot

    Korwin-Mikke

    Korwin-Mikke stanowczo o II turze. „Chcę, by to wybrzmiało jasno”

    trzaskowski

    Trzaskowski zaskoczył. Tak odpowiedział na zaproszenie od Mentzena

  • Gospodarka
  • Sport
  • Historia
  • Kultura
  • Publicystyka
  • Moto
  • Styl życia
  • Podróże po Polsce
  • Zakupy
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
wMeritum.pl
Strona Główna Gospodarka Biznes

Lidl odpowiada na „Świeżaki” z Biedronki. W poniedziałek rusza konkurencyjna akcja z zabawkami

25 sierpnia 2017
Kategorie: Biznes, Gospodarka
Lidl odpowiada na „Świeżaki” z Biedronki. W poniedziałek rusza konkurencyjna akcja z zabawkami

Fot. Twitter.com/RyszardKaczmarek

UdostępnijPodaj dalejUdostępnijWyślij

Jak informuje portal wirtualnemedia.pl, w poniedziałek w sieci sklepów Lidl Polska pojawi się w sprzedaży kolekcja maskotek „Lidlaki z Ryneczku”. Tworzy ją sześć rodzajów pluszaków w kształcie warzyw i owoców. Akcja ma stanowić konkurencję dla „Gangu Świeżaków” sieci Biedronka. Który sklep przyciągnie więcej klientów?
Od poniedziałku 28 sierpnia Lidl Polska startuje z akcją „Lidlaki z Ryneczku”, która ma zachęcać do spożycia owoców i warzyw wśród najmłodszych dzieci. Każda z sześciu maskotek w ofercie kosztuje 9,99 zł. Wśród nich są: jabłko, marchewka, pomidor, brokuł, banan oraz śliwka. Wszystkie pluszaki spełniają normy bezpieczeństwa dla najmłodszych dzieci – posiadają oznakowanie od 0+.

Kolekcję Lidlaków z Ryneczku Lidla wprowadziliśmy w odpowiedzi na liczne prośby naszych klientów, którzy zgłaszali chęć nabycia takich zabawek dla swoich dzieci – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

Tego samego dnia w Biedronce powraca akcja „Gang Świeżaków”. Klienci sieci będą mogli wymienić punkty za zakupy na maskotki w kształtach owoców i warzyw – m.in. jabłka, brokułu czy truskawki. Zakupy w Biedronce będą punktowane – maskotkę będzie można otrzymać bezpłatnie po uzbieraniu 60 pkt. Mając 30 pkt. będzie można kupić Świeżaka w promocyjnej cenie – 19,99 zł.

Wojna niemiecko-portugalska.
.Lidlaki kontra Swieżaki https://t.co/pmxdXIga9D pic.twitter.com/jH26aSUicw

— Ryszard Kaczmarek (@RyszartKaczmare) 25 sierpnia 2017

Źródło: wirtualnemedia.pl, Twitter.com

Tagi BiedronkaLidllidlakiŚwieżaki
UdostępnijTweetUdostępnijWyślij

© 2013-2021 wMeritum.pl | Realizacja: Media Machine

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wiadomości
  • Gospodarka
  • Sport
  • Kultura
  • Historia
  • Publicystyka
  • Moto
  • Koronawirus

© 2013-2021 wMeritum.pl | Realizacja: Media Machine