• Redakcja
  • Regulamin
  • Kontakt
  • Patronat medialny
wMeritum.pl
  • Wiadomości
    • Wszystkie
    • Wiadomości z Europy
    • Wiadomości z Polski
    • Wiadomości ze Świata
    Polski kucharz-youtuber zamówił dorsza nad Bałtykiem. Dostał… co innego. „Żadnych przeprosin” [WIDEO]

    Polski kucharz-youtuber zamówił dorsza nad Bałtykiem. Dostał… co innego. „Żadnych przeprosin” [WIDEO]

    Łukaszenka

    Łukaszenka o Polsce: „Jeśli chcą zniknąć z mapy świata…”

    kebab

    Filip Chajzer powiedział, co sądzi o Nawrockim. Wiele osób będzie bardzo zaskoczonych

    Nagranie ze strzelaniny w Limanowej trafiło do sieci. Trwa obława [WIDEO]

    Zatrzymali znajomego Tadeusza Dudy! Policja ujawnia, co przy nim znaleziono

    limanowej

    Zbrodnia w Starej Wsi: Na jaw wychodzą okoliczności odnalezienia zwłok Tadeusza Dudy

    nawrocki i holownia

    Co dalej z zaprzysiężeniem Nawrockiego? Hołownia reaguje na plan skrajnych zwolenników PO

  • Gospodarka
  • Sport
  • Historia
  • Kultura
  • Publicystyka
  • Moto
  • Styl życia
  • Podróże po Polsce
  • Zakupy
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
wMeritum.pl
  • Wiadomości
    • Wszystkie
    • Wiadomości z Europy
    • Wiadomości z Polski
    • Wiadomości ze Świata
    Polski kucharz-youtuber zamówił dorsza nad Bałtykiem. Dostał… co innego. „Żadnych przeprosin” [WIDEO]

    Polski kucharz-youtuber zamówił dorsza nad Bałtykiem. Dostał… co innego. „Żadnych przeprosin” [WIDEO]

    Łukaszenka

    Łukaszenka o Polsce: „Jeśli chcą zniknąć z mapy świata…”

    kebab

    Filip Chajzer powiedział, co sądzi o Nawrockim. Wiele osób będzie bardzo zaskoczonych

    Nagranie ze strzelaniny w Limanowej trafiło do sieci. Trwa obława [WIDEO]

    Zatrzymali znajomego Tadeusza Dudy! Policja ujawnia, co przy nim znaleziono

    limanowej

    Zbrodnia w Starej Wsi: Na jaw wychodzą okoliczności odnalezienia zwłok Tadeusza Dudy

    nawrocki i holownia

    Co dalej z zaprzysiężeniem Nawrockiego? Hołownia reaguje na plan skrajnych zwolenników PO

  • Gospodarka
  • Sport
  • Historia
  • Kultura
  • Publicystyka
  • Moto
  • Styl życia
  • Podróże po Polsce
  • Zakupy
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
wMeritum.pl
Strona Główna Gospodarka Biznes

Linie Emirates rozpoczynają wartą 15 mln dolarów kampanię promującą port w Dubaju i zachęcającą do podróży

18 października 2017
Kategorie: Biznes, Gospodarka
Linie Emirates rozpoczynają wartą 15 mln dolarów kampanię promującą port w Dubaju i zachęcającą do podróży
UdostępnijPodaj dalejUdostępnijWyślij

Linie Emirates rozpoczęły wartą 15 mln dolarów kampanię, która ma zachęcić do podróży liniami i promować rozbudowaną ofertę kierunków przewoźnika, w tym jego port macierzysty w Dubaju.

Tłem muzycznym kampanii jest kultowa piosenka „Don’t stop me now” brytyjskiego zespołu rockowego Queen, którą naukowcy uznali za najbardziej radosny i podnoszący na duchu utwór z brytyjskich list przebojów ostatnich 50 lat.  W spocie reklamowym została wykorzystana pomysłowa praca kamery, która płynnie przechodzi między kluczowymi kierunkami i produktami pokładowymi Emirates, przypominając wizualną technikę narracyjną polegającą na pokazywaniu „obrazu w obrazie”.  Film kończy się ujęciem Dubaju i sloganem o liniach Emirates, które łączą świat przez Dubaj.

– Emirates i Dubaj od zawsze tworzą nierozerwalną więź. Codziennie linie Emirates wykonują ponad 500 lotów, które łączą Dubaj ze światem, a różne strony świata ze sobą przez Dubaj.  Od samego początku przewoźnik aktywnie i z dumą promował nasz port macierzysty. Dubaj zapewnia znakomitą obsługę na światowej klasy lotnisku, a samo miasto znalazło się wśród czołowych kierunków na świecie, ponieważ nieustannie inwestuje w nowe atrakcje i infrastrukturę dla podróżujących z zagranicy – powiedział Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki.

Czytaj także: Arrinera Hussarya - pierwszy polski super samochód - wywiad z Łukaszem Tomkiewiczem

– W liniach Emirates wierzymy, że ludzi łączy silna chęć podróżowania i poznawania świata niezależnie od ich pochodzenia. Poszukują inspiracji, nowych wrażeń i zabawy. Dlatego postanowiliśmy użyć piosenki Queen i podejść do kampanii w kreatywny sposób, który rozweseliłby i ożywił widzów, przypominając im, że podróże są fascynujące – dodał Boutros.

Spot będzie wyświetlany na kluczowych rynkach na świecie od 15 października.  Za koncepcję i scenariusz kampanii odpowiada wewnętrzny zespół Emirates, a reżyserii podjął się uznany reżyser Vaughan Arnell. Do płynnych przejść kamery wykorzystano nowoczesne efekty generowane komputerowo, opracowane przez londyńskie studio MPC, odpowiedzialne m.in. za nagrodzone Oscarem efekty specjalne w filmie Księga dżungli.

źródło: infowire.pl
Fot. YouTube/Emirates

Tagi Emirates
UdostępnijTweetUdostępnijWyślij

© 2013-2021 wMeritum.pl | Realizacja: Media Machine

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Wiadomości
  • Gospodarka
  • Sport
  • Kultura
  • Historia
  • Publicystyka
  • Moto
  • Koronawirus

© 2013-2021 wMeritum.pl | Realizacja: Media Machine