Linie Emirates rozpoczęły wartą 15 mln dolarów kampanię, która ma zachęcić do podróży liniami i promować rozbudowaną ofertę kierunków przewoźnika, w tym jego port macierzysty w Dubaju.
Tłem muzycznym kampanii jest kultowa piosenka „Don’t stop me now” brytyjskiego zespołu rockowego Queen, którą naukowcy uznali za najbardziej radosny i podnoszący na duchu utwór z brytyjskich list przebojów ostatnich 50 lat. W spocie reklamowym została wykorzystana pomysłowa praca kamery, która płynnie przechodzi między kluczowymi kierunkami i produktami pokładowymi Emirates, przypominając wizualną technikę narracyjną polegającą na pokazywaniu „obrazu w obrazie”. Film kończy się ujęciem Dubaju i sloganem o liniach Emirates, które łączą świat przez Dubaj.
– Emirates i Dubaj od zawsze tworzą nierozerwalną więź. Codziennie linie Emirates wykonują ponad 500 lotów, które łączą Dubaj ze światem, a różne strony świata ze sobą przez Dubaj. Od samego początku przewoźnik aktywnie i z dumą promował nasz port macierzysty. Dubaj zapewnia znakomitą obsługę na światowej klasy lotnisku, a samo miasto znalazło się wśród czołowych kierunków na świecie, ponieważ nieustannie inwestuje w nowe atrakcje i infrastrukturę dla podróżujących z zagranicy – powiedział Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki.
Czytaj także: Arrinera Hussarya - pierwszy polski super samochód - wywiad z Łukaszem Tomkiewiczem
– W liniach Emirates wierzymy, że ludzi łączy silna chęć podróżowania i poznawania świata niezależnie od ich pochodzenia. Poszukują inspiracji, nowych wrażeń i zabawy. Dlatego postanowiliśmy użyć piosenki Queen i podejść do kampanii w kreatywny sposób, który rozweseliłby i ożywił widzów, przypominając im, że podróże są fascynujące – dodał Boutros.
Spot będzie wyświetlany na kluczowych rynkach na świecie od 15 października. Za koncepcję i scenariusz kampanii odpowiada wewnętrzny zespół Emirates, a reżyserii podjął się uznany reżyser Vaughan Arnell. Do płynnych przejść kamery wykorzystano nowoczesne efekty generowane komputerowo, opracowane przez londyńskie studio MPC, odpowiedzialne m.in. za nagrodzone Oscarem efekty specjalne w filmie Księga dżungli.
źródło: infowire.pl
Fot. YouTube/Emirates