Polski Związek Piłki Nożnej ma przyjemność poinformować, że związał się umową sponsorską z firmą Coca-Cola. Począwszy od 1 sierpnia 2018 roku, koncern zostanie Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, reprezentacji Polski do lat 21, reprezentacji Polski kobiet, reprezentacji młodzieżowych, a także portalu Łączy Nas Piłka. Kontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata, do 31 lipca 2020 roku – podaje w oficjalnym komunikacie portal PZPN, Łączy nas Piłka.
Podpisanie umowy sponsoringowej z Coca-Colą jest naturalną konsekwencją wieloletniej strategii budowania silnej marki PZPN i reprezentacji Polski. Cieszymy się, że firma o globalnym zasięgu, która od wielu lat jest partnerem najważniejszych imprez sportowych na świecie, docenia potencjał organizowanych przez nas wydarzeń oraz dostrzega korzyści płynące ze współpracy z federacją oraz naszymi reprezentacjami – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
W ramach umowy Coca-Cola otrzymała prawo do posługiwania się tytułami „Oficjalnego Sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski”, w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową oraz „Oficjalnego Partnera serwisu Łączy Nas Piłka”.
Czytaj także: Robert Lewandowski przestał być twarzą Coca-Coli. Teraz będzie reklamował OSHEE
Najpierw Lewandowski, teraz cała reprezentacja
Do niedawna twarzą marki Coca-Cola był kapitan naszej kadry, Robert Lewandowski. Na początku stycznia piłkarz oraz firma zakończyli współpracę.
Z końcem 2017 roku firma Coca-Cola zakończyła współpracę z Robertem Lewandowskim. Siedmioletni kontrakt z piłkarzem dotyczył przede wszystkim wspierania działań w obszarze sportu młodzieżowego i turnieju piłkarskiego Coca-Cola Cup, którego Robert Lewandowski był ambasadorem. Z powodu zmiany strategii firmy, także w obszarze wspierania sportu i inicjatyw sportowych, podjęto decyzję o niekontynuowaniu współpracy z Robertem Lewandowskim – pisali przedstawiciele Coca-Coli w komunikacie przesłanym do naszej redakcji.
Przedstawiciele marki zapowiedzieli jednocześnie, że nadal będą aktywni w obszarze futbolu. Jak widać, zakończenie współpracy z Lewandowski było początkiem znacznie większego projektu.
Czytaj także: Robert Lewandowski przestał być twarzą Coca-Coli. Teraz będzie reklamował OSHEE
źródło: laczynaspilka.pl, wMeritum.pl
Fot. YouTube/Łączy nas piłka