Robert Lewandowski, jeden z najlepszych piłkarzy na świecie, został globalnym ambasadorem marki OSHEE. Długofalowa współpraca obejmie wszystkie rynki na świecie. Wizerunek kapitana reprezentacji Polski i aktualnego lidera klasyfikacji strzelców Bundesligi wykorzystany zostanie w kampaniach telewizyjnych, działaniach public relations, na produktach oraz w kampaniach społecznych. OSHEE deklaruje, że gra o miejsce w gronie światowych liderów branży żywności i napojów funkcjonalnych.
Każdy trening, każdy kolejny mecz to dla mnie szansa na samodoskonalenie i rozwój. Czuję, że ciągle jeszcze mam dużo do zdobycia. Takie samo podejście dostrzegam w marce OSHEE, która dynamicznie podbija światowe rynki. W 44 krajach świata, na 6 kontynentach OSHEE poprzez swoje działania motywuje ludzi do aktywnego stylu życia – mówi Robert Lewandowski.
Wizerunek Roberta Lewandowskiego wykorzystany zostanie na wszystkich rynkach, na których dostępne są produkty OSHEE. To element szeroko zakrojonej, globalnej ekspansji producenta, który stawia sobie ambitny plan dołączenia do największych globalnych graczy w swojej kategorii.
W światowej lidze producentów żywności i napojów funkcjonalnych debiutowaliśmy już kilka lat temu. I zdobyliśmy stabilną, silną pozycję. Dzisiaj nasz zespół wzmacnia Robert Lewandowski i czujemy, że wspólnie będziemy chcieli sięgnąć po najwyższe trofeum. Liczymy, że dzięki Robertowi OSHEE stanie się doskonałym wyborem dla ludzi aktywnych, którzy hobbystycznie lub zawodowo uprawiają różne dyscypliny sportu na całym świecie. – powiedziała Ewelina Domińska, rzecznik prasowy OSHEE.
Czytaj także: Znamy stanowisko Coca-Coli w sprawie zakończenia współpracy z Robertem Lewandowskim
Rozstanie z Coca-Colą
Na początku stycznia tego roku informowaliśmy, że Lewandowski przestał być twarzą Coca-Coli. „Lewy” związał się z marką w 2010 roku. Wizerunek zawodnika był wykorzystywany głównie do promocji napoju na polskim rynku.
Z końcem 2017 roku firma Coca-Cola zakończyła współpracę z Robertem Lewandowskim. Siedmioletni kontrakt z piłkarzem dotyczył przede wszystkim wspierania działań w obszarze sportu młodzieżowego i turnieju piłkarskiego Coca-Cola Cup, którego Robert Lewandowski był ambasadorem. Z powodu zmiany strategii firmy, także w obszarze wspierania sportu i inicjatyw sportowych, podjęto decyzję o niekontynuowaniu współpracy z Robertem Lewandowskim – informowali wówczas przedstawiciele marki.
Coca-Cola pozostaje jednak cały czas aktywna w obszarze futbolu. Firma jest m.in. sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA 2018, które odbędą się w Rosji. Wydarzeniu będzie towarzyszyć wiele inicjatyw zarówno na poziomie globalnym, jak i lokalnym skierowanych do konsumentów i fanów piłki nożnej. Informacje na temat dalszych planów firmy dotyczących jej zaangażowania w obszar piłki nożnej będą podawane na bieżąco – czytamy w przesłanym do naszej redakcji komunikacie.
źródło: inf. prasowa, wMeritum.pl
Fot. mat prasowe Oshee