Pamiętacie słynną kampanię reklamową Tigera, która uderzała w pamięć o Powstaniu Warszawskim? Wydaje się, że po część inspirowali się nią PR-owcy zajmujący się oficjalnym profilem Multikina w serwisie Facebook. To tam w dzień Bożego Ciała opublikowana został bowiem kontrowersyjna grafika.
Wspomniana grafika to plakat promujący film „Deadpool 2” opowiadający o przygodach tytułowego superbohatera. Osoby odpowiedzialne za profil Multikina w mediach społecznościowych postanowiły zaprosić widzów na seans w nieco kontrowersyjny sposób, który jako żywo kojarzy się ze słynną reklamą Tigera opublikował na profilu marki w serwisie Instagram w rocznicę Powstania Warszawskiego.
W dzień Bożego Ciała, jednego z najważniejszych świąt katolickich, na profilu Multikina w serwisie Facebook zamieszczona została taka grafika:
Pod wpisem natychmiast zaroiło się od komentarzy.
„Rozumiem żarty, ale takie to już przesada…” – napisał jeden z komentujących. „Multikino, bardzo ryzykowne, niziutki poziom zatrudnionych w dziale promocja” – dodała inna internautka.
Gwoli sprawiedliwości należy dodać, że negatywne komentarze, to nie jedyne opinie, które pojawiły się pod grafiką. Spora część z nich w ogóle nie nawiązywała do wczorajszego święta i nie widziała w plakacie nic niestosownego.
A jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Zapraszamy do dyskusji w komentarzach.
źródło: Facebook
Fot. Facebook/Multikino