Trwające Mistrzostwa Świata to nie lada gratka dla reklamodawców, którzy w swoich materiałach promocyjnych nawiązują do turnieju. W dość zaskakujący sposób podeszło do sprawy KFC. W opublikowanej w sieci reklamie widzimy… parodię zachowania Neymara.
Choć KFC nie zdecydowało się na wydanie ogromnych pieniędzy, aby zatrudnić Neymara, to jednak reklama opublikowana przez oddział firmy w Republice Południowej Afryki nawiązuje wprost do gwiazdora reprezentacji Brazylii i Paris Saint-Germain.
Brazylijczyk przyzwyczaił kibiców do tego, że często upada na boisku niejednokrotnie znacznie wyolbrzymiając swoje urazy. Jego upadki przy nawet błahych zdarzeniach podczas meczu wśród jednych wzbudzają skrajną irytację, wśród innych – szczere rozbawienie.
Jedno z takich zachować Neymara miało miejsce w niedawnym meczu przeciwko Serbii. Gdy Brazylijczyk został sfaulowany przy linii bocznej, upadł i… wykonał cały szereg obrotów.
Czytaj także: Starożytność w sporcie? Tak i to całkiem sporo!
Neymar myślał, że jest zamknięty w beczce i stacza się z Mount Everest. pic.twitter.com/HeChKe4aC9
— Piłkarskie Memy (@MemyPL69) 27 czerwca 2018
Do tego właśnie zdarzenia postanowiło nawiązać KFC. W opublikowanym w sieci nagraniu widzimy nieznanego piłkarza, który podczas meczu upada i turla się zupełnie jak Neymar. Jednak na kilku obrotach się nie kończy. Faulowany zawodnik turla się daleko poza stadion, aż dociera do restauracji KFC.