Sieć sklepów Lidl wydała komunikat, w którym prosi o zwrot ekspresu do kawy firmy Kompernass Handelsgesellschaft mbH. Chodzi o produkt marki „Silvercrest” o konkretnym numerze. Przy użytkowaniu ekspres może razić prądem.
Firma Kompernass Handelsgesellschaft mbH wydała komunikat, w którym zaapelowała o zwrot Ekspresu do kawy SEMS 1100 A1 marki Silvercrest o numerze (IAN) 313486. Numer można znaleźć na spodzie urządzenia. To bardzo istotne, ponieważ wycofana została tylko jedna partia, pozostałe urządzenia nie podlegają zwrotowi.
Powodem takiej decyzji jest ryzyko porażenia prądem elektrycznym podczas użytkowania. „Z uwagi na błąd produkcyjny w jednostkowych przypadkach w artykule o podanym numerze nie można wykluczyć prawdopodobieństwa wystąpienia porażenia prądem elektrycznym” – czytamy w komunikacie.
Ekspres w sklepach Lidl był sprzedawany od 16 maja 2019 roku. Można zwrócić go w każdym sklepie bez okazywania paragonu a koszt zakupu zostanie zwrócony. Ekspres dostępny był również online – w takim przypadku należy odesłać produkt. „Zwrot środków nastąpi niezwłocznie po odebraniu przesyłki” – czytamy w komunikacie.
Czytaj także: Dawid Podsiadło przerwał koncert. Zaczął mówić o klimacie
Źr.: WP